דף הבית עסקים לשלוט, לבקר, לנהל בלחיצת כפתור אחת! מערכת מאנדיי לשירותכם

לשלוט, לבקר, לנהל בלחיצת כפתור אחת! מערכת מאנדיי לשירותכם

בעבר היחסית לא רחוק היינו מנהלים רשימת לקוחות במחברת, הותיקים יותר מכירים את אותה כרטסת מתגלגלת, שם רשמנו את פרטי הלקוח, נתונים עסקאות, תאריכים חשובים כמו יום הולדת ועוד. ואם היינו רוצים לשתם את אותם פרטי לקוח היינו עושים זאת בהכתבה או בשיחת טלפוטן משובשת. אולם כיום, לא עוד!

בעבר היחסית לא רחוק היינו מנהלים רשימת לקוחות במחברת, הותיקים יותר מכירים את אותה כרטסת מתגלגלת, שם רשמנו את פרטי הלקוח, נתונים עסקאות, תאריכים חשובים כמו יום הולדת ועוד. ואם היינו רוצים לשתם את אותם פרטי לקוח היינו עושים זאת בהכתבה או בשיחת טלפוטן משובשת. אולם כיום, לא עוד! בזכות מערכת מאנדיי מגרש המשחקים שינה את פניו כליל, החיים וההתנהלות השתנו מקצה אל קצה בזכות מערכת מאנדיי. תוכלו בקלות לשתף, לבקר ולנהל תהליכים ופרוייקטים בקלות רבה מאוד. רוצים לדעת מי היא מערכת מאנדיי ומה היא יכולה לעשות עבורכם? על כך ועוד בהמשך.

 

מה מערכת מאנדיי יכולה לעשות עבורכם?

על מנת לדעת עד כמה באמת מערכת מאנדיי מקלה על ההתנהלות שלכם בארגון צריך לדעת מהי אותה מערכת מאנדיי שכבשה את העולם בסערה. תחילת דרכה של מערכת מאנדיי החל בחברת וויקס כאשר המטרה העיקרית הייתה לאפשר ניהול מספר משימות בארגון, מאז ועד היום עברו תחת מערכת מאנדיי מים רבים וכיום נחשבת לאחת המערכות המוכרות בעולם ולו בזכות היותה בעלת יכולת שילוב של ניהול לקוחות באופן שוטף ודינמי כאשר היתרון הבולט ביותר הוא שמערכת מאנדיי מתאימה את עצמה באופן דינמי אלינו, אל הארגון שלנו תוך יציאה מנקודת מחשבה שאתם המשתמשים לא צריכים לשנות את הרגלי העבודה עבור התוכנה אלא התוכנה צריכה לשנות את עצמה אליכם. בזכות מערכת מאנדיי כלל הפעולות שאתם מבצעים בארגון כולל ניהול הפרויקטים השונים מתבצע בקלות ובסנכרון מלא. מערכת מאנדיי אף מאפשרת תקשורת בין אירגונית וחוץ אירגונית והכוונה היא שתוכלו לשתף פרויקטים, קבצים ואף להתממשק עם מערכות חיצוניות. בנוסף תוכלו להגדיר מערכים אוטומטיים לגמריי לדוגמה כאשר לקוח חדש מבצע רכישה של מוצר אצלכם בעסק המערכת תעדכן את המחסן,חברת השילוח ואף את הלקוח בעצמו במועדי הגעת הפריט אליו.

 

לא פשוט להיות פשוט – מערכת מאנדיי חובקת עולם 24/7

יש לא מעט מערכות לניהול ומעקב אחר קשרי לקוחות ותהליכים, ההבדלים ביניהם דיי משמעותיים. להבדיל ממערכות אחרות מערכת מאנדיי נבנתה ועוצבה מראש תוך התחשבות במשתמשי הקצה. אין צורך להיות מדען טילי מכיוון שמערכת מאנדיי בעלת ממשק נוח להבנה ותפעול. ואם נוסיף עלך כך את הנגישות המושלמת מכל מקום בזכות טכנולוגיית הענן הרי שאין גבולות למערכת יותר ותוכלו לגשת אל הנתונים מכל מקום,\ בכל זמן ומכל מערכת הפעלה.