דף הבית כלי רכב סולר לתחבורה נחשב לשימושי מכולם

סולר לתחבורה נחשב לשימושי מכולם

שלא כמו דלקים אחרים סולר לתחבורה הינו בשימוש נרחב מאוד וניתן לראותו כמעט בכל תחום של כלים ומכונות, קלות וכבדות כאחד

שלא כמו דלקים אחרים סולר לתחבורה הינו בשימוש נרחב מאוד וניתן לראותו כמעט בכל תחום של כלים ומכונות, קלות וכבדות כאחד, בדרך כלל בעבר השימוש עם סולר לתחבורה היה עבור כלי רכב כבדים, כלי עבודה, משאיות ואוטובוסים, בשנים האחרונות גם רכבים פרטיים מונעים על ידי סולר. שימוש נפוץ נוסף עם  סולר לתחבורה הוא חימום והסקת מבנים. חשוב לדעת שיש הבדלים בין הדלקים השונים לבין סולר לתחבורה הן מבחינת העליות אך ללא ספק מבחינת הבטיחות – סולר בטוח יותר לשימוש לעומת בנזין מכיוון שהוא איננו מתלקח או נפיץ.

 

כולם משתמשים עם סולר לתחבורה

יש שימוש רחב עם סולר לתחבורה מכמה סיבות מצד אחד סולר תחבורה זול יחסית לסוגי דלק אחרים אך לא רק זו הסיבה. כלי רכב המיועדים לשעות עבודה ארוכות כמו דחפורים וכלי עבודה כבדים אחרים, או אוטובוסים וכדומה מתדלקים סולר לתחבורה. בין כל הסיבות והיתרונות 2 הבולטות הן מחיר ובטיחות. מנועים שפועלים על סולר עובדים יותר על כל ליטר, כלומר ליטר סולר מפיק יותר זמן עבודה מאשר ליטר בנזין. הסיבה השנייה היא נושא הבטיחות דלק הוא נפיץ ודליק ואילו סולר לתחבורה לא. כיום לא מעט בעלי רכבים פרטיים גם הם מונעים על ידי סולר. שימוש נפוץ נוסף לסולר הוא באתרי בנייה שאינם נגישים, מקומות אלו מחייבים תדלוק שטח. כאשר מזמינים תדלוק לשטח חייבים לבצע אותו בעלי ידע וניסיון. תדלוק של סולר לתחבורה אשר נעשה בשטח, כלומר באתר בנייה שבדרך כלל אינו נגיש. המתדלק חייב להיות בעל ניסיון וידע לתת מענה של תדלוק שטח עם סולר לתחבורה החשיבות היא גדולה מכיוון שכלים ורצף העבודה עלול להפסק אם אין רצף אספקה של סולר.

 

גם אתרי בנייה צורכים סולר לתחבורה

כאמור כלי עבודה כבדים פועלים על סולר לתחבורה, כלים כדוגמת כלי רכב, גנרטורים, תותחי חימום, גופי תאורה ועוד. כלים אלו מתוכננים לעבוד ברצף ללא הפסקה, למשל תאורת לילה אסור שתכבה בזמן עבודות בשטח. גם טרקטורים למיניהם צריכים לעבוד ללא הרף מכיוון שהפסקה ברצף העבודה משמעה הפסד כסף. על מנת להמשיך את רצף העבודה ניתן למקם בשטח צוברי סולר, הצוברים מכילים כמות סולר גדולה שאיתה ניתן לתדלק הרבה כלים. פתרון של תדלוק שטח לאתרי בנייה עם סולר לתחבורה הוא פתרון חשוב. סולר לתחבורה שנמצא בשטח חוסך המון זמן עבודה מכיוון שלא צריך לנסוע לתדלק, בנוסף יש בקרה על צריכת הסולר.