דף הבית בנייה ושיפוצים כל מה שרציתם לשאול על סרטי הדבקה

כל מה שרציתם לשאול על סרטי הדבקה

השימוש עם סרט הדבקה שקוף הוא כמעט יום יומי, אנו פוגשים את סרטי ההדבקה בכל מקום עם מגוון עצום של ייעודים ושימושים. מרבית סרטי ההדבקה מיוצרים על אותו עיקרות כאשר החומר הדביק ברוב המקרים הוא דבק רגיש ללחץ. השימוש הרחב והמגוון של הייעודים הביאלייצירת אין ספור סוגים וריאציות של דבקים רגישים ללחץ, לכל אחד מהסוגים אופי שונה, עמידות שונה וכמובן כושר היצמדות שונה.

סרטי הדבקה
סרטי הדבקה

השימוש עם סרט הדבקה שקוף הוא כמעט יום יומי, אנו פוגשים את סרטי ההדבקה בכל מקום עם מגוון עצום של ייעודים ושימושים. מרבית סרטי ההדבקה מיוצרים על אותו עיקרון כאשר החומר הדביק ברוב המקרים הוא דבק רגיש ללחץ. השימוש הרחב והמגוון של הייעודים הביאלייצירת אין ספור סוגים וריאציות של דבקים רגישים ללחץ, לכל אחד מהסוגים אופי שונה, עמידות שונה וכמובן כושר היצמדות שונה. אנו יכולים לפגוש סרט הדבקה שקוף כמעט בכל התחומים, החל מעולם המחשבים והסלולר ועד לענף הטקסטיל. יש סרטי הדבקה עמידים בחום, לחות ומים וחשוב לבחור את מה שמתאים לצורך שלנו. מגוון הסוגים שכוללים גם סרט הדבקה שקוף נמצאים כמעט בכל ענף בתעשייה וגם בשימוש ביתי. על היתרונות והסוגים השונים בהמשך.

 

כל היתרונות של סרט הדבקה שקוף

השימוש עם סרט הדבקה שקוף מגוון כפי שכבר אמרנו נוכל לפגוש את סרט הדבקה שקוף בשימוש תעשייתי וביתי כאחד. יש יתרונות רבים לשימוש עם סרט הדבקה שבאים לידי ביטוי בכך שהם מאוד קלי לשימוש, ניתן להדביק על רוב המשטחים כל עוד הם יבשים ונקיים מאבק וזמן העבודה מתקצר משמעותית מכיוון שאותו סרט הדבקה מאפשר הידוק או חיזוק מקומי ללא צורך במבנה מיוחד או ברגים. לאחר תום השימוש ניתן להסיר את סרט הדבקה שקוף בקלות ולהשאיר את מקום העבודה נקי ומסודר. גם ענפי התעשייה השונים נהנים משימוש עם סרטי הדבקה, למשל ענף הפחחות שבעזרת סרטי ההדבקה מונע לכלוך וצביעת חלקים שלא לצורך.

 

סוגים שונים של סרט הדבקה שקוף

אמנם השם של סרט ההדבקה מעיד על אופיו אולם למעשה יש 4 קבוצות עיקריות שניתן לחלק בהן את סרטי ההדבקה. הקבוצות מתחלקות לפי החומר ממנו הם עשויים: גומי, נייר, סיליקון או אקריל (סוג של ניילון) כל אחד מקבוצות אלו מהווה בסיס ליצירת סרטי הדבקה בעלי ייעוד ספציפי כגון שימוש לאיטום, אריזה, בידוד ועוד. יש חשיבות רבה לבחירה נכונה על מנת שתוכלו להנות מהשימוש בו, בחירת סרט הדבקה שאינו מתאים יכול אף להזיק או להשאיר סימנים. מבין הסוגים השונים ובנוסף על סרט הדבקה שקוף הנפוצים והמוכרים כוללים גם סרט הדבקה חד צדדי המשמש לאריזה, סרטים דו צדדיים שמאפשרים הצמדה בעלת חוזק משופר, חלק מהם יהיו מבוססי אריג בד על מנת ליצור שטח הדבקה חזק.