דף הבית כותרות ראשיות כל מה שרציתם לדעת על כספת משרדית

כל מה שרציתם לדעת על כספת משרדית

לכל אחד יש איזה מסמך או פריט שהוא רוצה למנוע את הגישה אליו מאחרים, או כאלו שאינם מורשים.

כספת משרדית
כספת משרדית

לכל אחד יש איזה מסמך או פריט שהוא רוצה למנוע את הגישה אליו מאחרים, או כאלו שאינם מורשים. מבין הפתרונות השונים כמו ארון אחסון או שידת מגירות לא אחת יש לנו חפצים או מסמכים שארון לא מספיק בשביל להגן עליהם ולכם מומלץ להתקין כספת משרדית ולשים בתוכה את הדברים שאנו רוצים להגן עליהם. חשוב להבין כי אין כאן מטרה של מניעת גניבה או פריצה אלא לתת מכשול לגנב המזדמן שעלול לעבור ולקחת איתו משהו כמו מעטפה עם כסף, מחשב נייד וכדומה.

 

סוגים שונים של כספת משרדית

כאמור מומלץ להתקין כספת משרדית על מנת להגן על חפצים או מסמכים שונים אולם לא בהכרח המטרה היא למנוע גניבה. יש כספות בעלות עמידות באש והמטרה שלהן להגן על מסמכים בזמן שריפה, לרוב אלו כספות שהתקן שלהן הוא תקן עמידה באש. אולם בחירה של כספת משרדית צריכה להיעשות בכובד ראש ולאחר הגדרת הצרכים. על מנת להגדיר נכונה את הצרכים שלנו ולבחור כספת משרדית עלינו להכיר את ההבדלים העיקריים בין סוגי הכספות השונות:

 

  • כספת פח – בעצם זו קופסה עם מנעול, יתכן שתהיה לה נעילת מפתח או קומבינציה דיגיטאלית אך אין זה בהכרח שהיא תחשב כספת, מכיוון שכספת צריכה שיהיו לה בנוסף על מנגנון הנעילה גם מנגנון בריחים מכני או חשמלי, ושהפתיחה לא תהיה סטנדרטית וקלה.
  • כספת כבדה – גם כאן בדומה לכספות פח ההבדל המשמעותי הינו המשקל, יתכן שהמשקל הכבד ינבע מעובי הפח אך עדיין לא ניתן לומר בוודאות שאכן זו כספת אמיתית.
  • כספת בתקן – כספת משרדית בתקן היא כספת שעברה בדיקות ובחינות וקיבלה ציונים ודירוג לגבי היכולת לפרוץ אותה או העמידות של ה בחסינות מאש, מים וכדומה. כספות עם תקן הן בעלות תעודה רשמית המעידה על כך.
  • מנגנוני נעילה – יש כמה משפחות עיקריות של מנגנוני נעילה, כספת משרדית יכולות להיות עם אחת מהם או שילוב של כמה ביחד. בין המנגנונים נמצא קומבינציה מכנית, קומבינציה דיגיטלית, נעילת מפתח, נעילה ביומטרית או שילוב של כמה מערכות יחד.

גם כספת משרדית בעלת התקן המחמיר ביותר צריכה התקנה תקינה

אם כבר רכשתם כספת משרדית ואף השקעתם במוצר איכותי וללא דופי עדיין אם לא תקפידו על התקנה איכותית ומקצועית יש סיכוי שבו הגנב יעקור או ייקח את הכספת איתו ויברח איתה למקום אחר על מנת לפתוח אותה. חשוב להקפיד על התקנת כספת משרדית מקצועית. הדגשים העיקריים להתקנה מקצועית היא עיגון לבטון או פלטת פלדה וריתוך אליה.