דף הבית בית וחוץ שימו פרספקס אחרי זה הבית שלכם יראה אחרת לגמרי

שימו פרספקס אחרי זה הבית שלכם יראה אחרת לגמרי

עיצוב פנים לבית הפך זה מכבר להיות אחד היסודות בתכנון בית חדש או שיפוץ שלו. אם בעבר היחסית הלא רחוק היה הבית שלנו נראה סטנדרטי לגמרי או מקסימום השקענו בעיצובי גבס הרי שכיום שימוש באלמנטים שונים להדגשה של עיצוב הבית ושימוש בחומרי גלם זמינים כמו פרספקס וחומרי גלם אחרים הינו דבר שבלעדיו לא יתכן כמעט כלום. במיוחד שמדובר על פרספקס שנותן את המראה החדשני, העדכני והמרשים. מבין הדוגמאות הרבות לשימוש עם פרספקס כחלק מעיצוב הבית נוכל למצוא ריהוט כמו כיסאות מעוצבים, מעקותלמדרגות ועד לגופי התאורה שמתוכננים ומעוצבים בצורה ייחודית ומותאמת לעיצוב הכללי של הבית. ההתאמות לרוב נעשות על ידי המעצב או המעצבת שיוצרים הרמוניה בין הבית כולו לאלמנטים המעוצבים בפרספקס.

 

מגוון סוגי פרספקס והשימוש בהם

כאמור השימוש עם פרספקס הוא נרחב ביותר ועל מנת לאפש ריצירה של מגוון אלמנטים יש לא מעט סוגים שונים ומגוון צבעים של לוחות אקריל שנותנים לנו מענה בדיוק למה שאנו צריכים, הנפוץ ביותר הוא פרספקס שקוף שאנו מכירים ופוגשים כמעט בכל מקום, בחנויות, חלונות הראווה, מעדניות ובשילוט הפרסומי של העסקים. לפרספקס יש תכונות שגורמות לו להיות מועדף על התחליף שלו שהוא הזכוכית. מבין היתרונות של פרספקס נמצא את הגמישות שמבדילה אותו מהזכוכית, כאשר זכוכית מקבלת מכה או מורעדת בחוזקה היא לרוב נשברת ומתנפצת, פרספקס לעומת זאת אינו מושפע ממכה ועמיד בפני זעזועים. יש גם כאמור סוגים שונים של פרספקס עם גוונים וצבעים שונים, חלקם בעלי גוונים וצבעים המשמשים יותר לשיווק, לפרסום ולעיצוב אלמנטים ביתיים כגון כיסאות, שולחנות וגופי תאורה, יש גם לוחות פרספקס "מעבירי אור" אלו לוחות שמאפשרים העברת אור בחתך שלהם  הם משמשים בעיקר ליצירת אלמנטים מעוצבים בגופי תאורה ובשילוט מואר. לפרספקס יש שימושים רבים ומגוונים ועל מנת שניתן יהיה להשתמש בו נדרש לעצב אותו על פי הצורך. כאן חשוב לציין כי הפרספקס הינו חומר גלם שמאוד קל לעיבוד, בין אם זה על ידי חימום או לייזר.

 

איפה נמצאים בשימוש מוצרי פרספקס

אומנות המכירה והשיווק לא נחה לרגע ובכל פעם מחפשים מה אפשר לשפר או לשדרג על מנת למשוך אתעיני הלקוח. העולם שלנו משופע באלמנטים שקשורים לשיווק ומכירה, למעשה כל דבר בעולמנו נמכר או נרכש, על מנת לצור את ה"שידול" למכירה משתמשים במוצרי קידום מכירות למיניהם שרובם עשויים מהחומר היחודי הזה שנקרא פרספקס, השימוש בחומר זה קל, נגיש ובעל אין ספור אפשרויות לעיצוב ולכן אנו רואים אותו כמעט בכול מקום, בשילוט חוצות הוא החומר שעליו מדביקים מדבקות ומאירים אותו, במעדניות אלו יהיו השלטים הקטנים שמציינים את המחיר או את סוג המוצר שמוצג ללקוחות, בחנויות ממתקים אלו הקופסאות המעוצבות, בחנויות תכשיטים המעמדים ובפרפומריות הסטנדים של הלקים. פרספקס הפך להיות חומר גלם בסיסי בעיצוב ותכנון עמדות, מעמדים או סטנדים, המשקל הקל יחסית לזכוכית, החוזק שלו והקלות של העיצוב שלו מאפשרים יצירה של כל עיצוב העולה על הדמיון. הטכנולוגיות והיכולות שיש כיום מאפשרות שימוש בפרספקס למטרות מגוונות ושונות. שימוש נוסף ומוכר קצת פחות הוא בתעשייה הצבאית יותר מכך בתעשייה האווירית, החופה של תא הטייס ( המכסה העליון ) מיוצר מפרספקס!, כן אותו פרספקס שמשם לקופסאות ממתקים או פרספקס לכרטיסי ביקור.