דף הבית בית וחוץ רק כך מובילים כספת איכותית

רק כך מובילים כספת איכותית

הובלת כספות היא אינה פעולה שיכולה להתבצע על ידי שרות הובלות רגיל אותו נזמין כאשר נעבור למשרד או לדירה חדשה. על מנת להוביל כספות, בייחוד כספות מסיביות ומשוכללות במיוחד, נצטרך להיעזר בשירות מיוחד ומקצועי. כספות מיוצרות בלא מעט סוגים וסגנונות שונים ואיכותיות ככל שתהיינה, הן תמיד זקוקות לטיפול ותחזוקה נכונה. כספת שלא תקבל את הטיפול או במקרה הנ"ל את ההובלה המתאימה והטובה ביותר עלולה להינזק, סיטואציה שתצריך תיקון שלא בהכרח יהיה זול. אם יש ברשותכם כספת בה השקעתם לא מעט ובנוסף, היא מגנה על תכולה או רכוש בעל ערך רגשי או כלכלי רב, עליכם לדאוג להובילה באופן המקצועי ביותר. מי שאחראי על שרות הובלת הכספות המקצועי הן חברות המתמחות באופן ספציפי בענף הכספות. נמליץ לא לזלזל ולחשוב שכל מוביל רגיל שטוען שיכול להוביל כספות שונות, אכן מסוגל לעשות זאת. ישנן שיטות מיוחדות להובלת כספות וכל אחת מקבלת בדיוק את ההובלה לה היא זקוקה.

מהו שרות מקצועי

שרות מקצועי יכלול בין שאר השירותים אותו הוא מציע גם מכירה של כספות שונות. רק חברות אשר מתמחות בענף רשאיות לבצע הובלה של כספת ממקום למקום. הנה הסיבות:

  • כלי עבודה: ישנן כספות מאוד מסיביות שבלתי אפשרי לשאת אותן אפילו כמה אנשים יחד. אחד הפתרונות יהיה פירוקן והרכבתן ביעד החדש. מי שאינו מומחה ולמד על כל סוגי הכספות ועל סוגי המנגנונים השונים שלהן, כמובן שלא ידע איך לפרק את הכספת ובטח שלא להרכיבה מחדש כך שתפעל באופן מיידי. אנשים שאינם מומחים אינם מורשים לפרק כספות כיוון שרוב הסיכויים הם שיזיקו לכספות השונות.
  • כלי תחבורה: בהנחה שכספת היא מסיבית מדי ובלתי אפשרי לפרק אותה, ישנו פתרון חלופי. את הכספת אפשר לשאת דרך אחת החזיתות של המבנה במידה ואינה נמצאת בקומת קרקע. את הכספות נושאים על גבי מנופים מיוחדים המיועדים עבור העברת כספות בלבד. לשרות הובלה רגיל אין את המנופים או את כלי התחבורה הנכונים והמשוריינים להעברת הכספות השונות ואינם מבטיחים הובלה איכותית.
  • ידע ומקצוענות: מי שאחראי על הובלת הכספות השונות הם אנשי מקצוע שלמדו ורכשו ידע וניסיון רב בהובלה וטיפול בכספות שונות. כספת צריכה את היחס הטוב והמתאים ביותר כאשר מדובר בהתקנה, הובלה ואף רכישה.

היכן מוצאים שרות מקצועי

שרות מקצועי וטוב ניתן למצוא בקלות. חברות המציעות מגוון שרותים הקשור לענף בלבד, הן החברות היחידות שרשאיות להוביל את הכספת שלכם ממקום למקום. חלק מהחברות מציעות שרות של הובלה, תיקון, תחזוקה, התקנה וכמובן, מכירת כספות. מי שמטפל בסוגי כספות שונות צריך להיות בעל תעודת הסמכה המציינת את יכולותיו השונות לטיפול בכספות. ללא תעודת הסמכה, אף אחד אינו רשאי לטפל, לתקן ובטח שלא להוביל כספת מיעד אחד לשני. מתכננים לעבור בקרוב יחד עם הכספת? אל תתפשרו בהזמנת שרות הובלת הכספות המתאים ביותר.