דף הבית תעשייה ציוד מיגון מונע תאונות עבודה

ציוד מיגון מונע תאונות עבודה

תאונות עבודה לצערנו קורות לא מעט. תאונות עבודה יכולות להתרחש בכל מקום, בכל ענף ובכל תעשייה אם לא נוקטים באמצעי זהירות במאת האחוזים. קודם כל, אנשי מקצוע העובדים עם מכשירים וכלי עבודה מסוכנים מאוד, צריכים לעבור הכשרות מדויקות בהפעלת המכשירים השונים. לתת לאדם שאינו מכיר מכשיר ואינו יודע כיצד להפעיל אותו כראוי, עלולה לעלות בתאונה קשה ואף בחיי אדם. אחריות רבה שייכת אל המנהלים והבעלים של אזורי העבודה שצריכים לדאוג למיטב אמצעי הזהירות הכוללים ציוד מיגון מיוחד המיוצר להגנת חלקים מסוימים בגוף האדם. ישנם כל מיני אביזרי מיגון, אך טרם רכישתם, מוכרחים לוודא שהם אכן איכותיים ומעניקים את ההגנה הדרושה. ישנם בשוק גם מוצרים פחות איכותיים והם לא יכולים להבטיח הגנה מלאה. את ציוד המיגון, תמיד מומלץ לרכוש מחברה וותיקה ואמינה בענף המציעה למכירה סוגים שונים של ציוד המיוצר על ידי חברות איכותיות ומקצועיות.

ממה יגן עלינו הציוד

ישנם המון מקרים של תאונות עבודה באתרים שונים הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בשעת העבודה. ציוד מיגון אישי מיוצר עבור תעשיות שונות על מנת לתת את המענה הטוב ביותר לאנשי מקצוע המתעסקים עם ציוד וחומרים מסוכנים. הנה כמה דוגמאות לסיטואציות שיכולות לסכן את העובדים:

  • עבודה עם חשמל – כולנו יודעים שחשמל הוא דבר מסוכן ואסור לבוא איתו במגע. קיימים בגדים ונעליים מיוחדות המגנות על בני האדם ממגע ישיר עם החשמל. חשוב לציין שאין הגנה של מאה אחוז אך ציוד המיגון מקטין את הסיכוי לפגיעה באופן משמעותי.
  • עבודה עם זכוכית – בעבודה עם זכוכית, אנשי המקצוע יצטרכו להגן על הגוף, על הגפיים וכמובן על העיניים שלהם. ישנן משקפיים מיוחדים וביגוד המגן על כל החלקים שחשופים ועלולים להיפגע מהזכוכית.
  • עבודה באתרי בנייה – באתרי בנייה ובכל סוג של עבודה בה הראש עלול להיפגע, אנשי המקצוע צריכים לחבוש קסדה בכל עת העבודה. הקסדה צריכה להיות חזקה במיוחד על מנת שתצליח לעמוד בפני מכות וזעזועים. הקסדה צריכה להיות עמידה בפני אש ומים ולא לאפשר לשום חומר אחר לחדור אליה.
  • עבודה עם כימיקלים – ישנן המון תעשיות המתעסקות עם חומרים מסוכנים וגזים שאסור לבני האדם לשאוף. להגנת מערכת הנשימה שלנו קיימות מסכות עם פילטרים מיוחדים המסננים את החלקיקים הרעילים. חייבים לוודא שהמסכות אכן איכותיות.

רכישת הציוד הנכון

אם אתם מחפשים לרכוש ציוד מיגון אישי חדש ואיכותי שיבטיח הגנה וודאית, בוודאי שמומלץ לפנות אל חברה מקצועית לייעוץ. ישנם המון אביזרי מיגון שאינם בהכרח יכולים לספק את ההגנה הדרושה. ציוד מיגון אישי הוא בעל חשיבות עליונה כיוון שיכול להציל חיי אדם ולמנוע מהם להיפגע בכל מיני מקומות שונים בגוף, עניין שישפע עליהם עד סוף חייהם.אסור להתפשר בבחירת ציוד מיגון אישי ומוכרחים לדאוג לעובדים במאת האחוזים. ישנו ציוד מיגון מיוחד לכל החלקים השונים בגוף האדם גם להגנה חיצונית וגם להגנה פנימית, בחרו את האיכותיים ביותר!