דף הבית כלי רכב צבע אפוקסי לאוניות מושלם להגנה וציפוי

צבע אפוקסי לאוניות מושלם להגנה וציפוי

תחזוקת אוניות אינה דבר שיש להקל בו ראש במיוחד אם אתם רוצים לשמור על כלי השייט שלכם לאורך זמן. להבדיל מכלי רכב התחזוקה של אוניות, סירות וכל כלי שייט אחר מחייבת על מנת שתמנעו היווצרות של בעיות כגון קילופי צבע, עובש, חדירות מים ועוד.

צבע אפוקסי לאונייה
צבע אפוקסי לאונייה

תחזוקת אוניות אינה דבר שיש להקל בו ראש במיוחד אם אתם רוצים לשמור על כלי השייט שלכם לאורך זמן. להבדיל מכלי רכב התחזוקה של אוניות, סירות וכל כלי שייט אחר מחייבת על מנת שתמנעו היווצרות של בעיות כגון קילופי צבע, עובש, חדירות מים ועוד. על מנת לאפשר תחזוקה שוטפת ואיכותית יש צורך להשתמש בציוד וחומרים מתאימים. אחד מחומרי התחזוקה הנפוצים הוא צבע אפוקסי לאוניות המשמש בין היתר לציפוי ושימור גוף האונייה. הטיפול השוטף והתחזוקה המתמדת תבטיח לכם שייט חלק וללא בעיות. קיימים לא מעט צבעים המותאמים לכלי שייט העמידים בפני נזקי מי הים אך ללא ספק שימוש עם צבע אפוקסי לאוניות נמצא בעדיפות ראשונה בזכות היתרונות הרבים שלו.

איכות לאורך זמן עם צבע אפוקסי לאוניות 

כאשר אתם מתחזקים את כלי השייט שלכם באופן שוטף אתם מבטיחים לעצמכם שייט חלק עם מינימום בעיות או תקלות, שמירה על גוף האונייה חף מאצות, קונכיות ולכלוך יקטין את החיכוך עם המים וכאשר החיכוך נמוך השחיקה בצבע האונייה קטן יותר. צבע אפוקסי לאוניות מאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים כאשר אחד מהם הוא הקטנת היצמדות של גורמים שונים. אולם יש יתרונות נוספים לשימוש עם צבע אפוקסי לאוניות ואלו הם העיקריים  שבהם:

  • שחיקה – להבדיל מסוגי צבעים אחרים, צבע אפוקסי לאוניות הינו בעל רמת שחיקה נמוכה ביותר, היתרון הזה בא לידי ביטוי בכך שמגע המים עם גוף האוניה יוצר חיכוך, וכאשר משתמשים בצבע אפוקסי החיכוך קטן ורמת השחיקה יורדת.
  • היצמדות – יתרון בולט נוסף הוא כושר ההיצמדות של צבע אפוקסי לאוניות, יש צורך בחומר מקשר על מנת ליצור את הקשר ההדוק בין גוף האונייה לבין הצבע.
  • אורך חיים – האוניות שנמצאות בים כמעט תמיד חשופות לפגעי מזג אוויר, מליחות מי הים, שמש ושינויי טמפרטורות (לעיתים קיצוניות), השימוש עם צבע אפוקסי לאוניות מבטיח אורך חיים ארוך יותר ושרידות גבוהה, התוצאה היא שפרקי הזמן בין חידוש הצבע ארוכים יותר.

ככה מיישמים נכון צבע אפוקסי לסירות

הבנו כי צבע אפוקסי לסירות הוא איכותי ובעל יתרונות רבים אולם חשוב להקפיד על אופן יישום נכון על מנת ליהנות מהיתרונות הרבים של הצבע. כמו כן חשוב לציין כי ההמלצה הגורפת היא לבצע את פעולות התחזוקה בכלל ואת פעולות הצביעה בפרט על ידי בעל מקצוע מיומן בכדי לקבל תוצאות איכותיות. אלו דרכי היישום:

איירלס – התזת צבע – היישום האידיאלי הוא ללא ספק על ידי שימוש בהתזה, כושר הכיסוי וההיצמדות של צבע אפוקסי לאוניות על ידי איירלס הוא הטוב ביותר, 

רולר – במקרה הצורך גם להשתמש ברולר לצביעה, חשוב לוודא כי אתם משתמשים ברולר מתאים לשימוש עם צבעי לכה ואפוקסי על מנת לאפשר שכבה אחידה וחלקה ללא גבשושיות או נזילות.

מברשת – ברור שלא תצבעו אונייה שלמה עם מברשת אך אם יש מקטעים קטנים או תיקונים קלים ללא ספק יישום צבע אפוקסי לאוניות עם מברשת אפשרי.