דף הבית עסקים עשה ואל תעשה בנוגע אל מחשוב ענן לעסקים

עשה ואל תעשה בנוגע אל מחשוב ענן לעסקים

אחת הדרכים היעילות לשיפור ביצועי הארגון שלם היא ללא ספק הנחלת השימוש עם מחשוב ענן לעסקים. עם זאת, ישנן דרכים שונות ליישום שיטת עבודה זו.

אחת הדרכים היעילות לשיפור ביצועי הארגון שלם היא ללא ספק הנחלת השימוש עם מחשוב ענן לעסקים. עם זאת, ישנן דרכים שונות ליישום שיטת עבודה זו. על מנת למקסם את היעילות הבאנו כמה כללי אצבע של עשה ואל תעשה שכדאי לשים לב אליהם כשאתם עוברים למחשוב ענן. ראוי לציין כי הטכנולוגיה שינתה את מרבית העסקים באופן שאולי לא ציפינו מחשוב ענן לעסקים בא להחליף את חדרי השרתים העצומים והיקרים להחריד שכל ארגון או עסק היה צריך לשים אצלו, שלא לדבר על נושא הגיבויים, תחזוקה, קירור ותפעול.

מחשוב ענן לעסקים – חלק בלתי נפרד מטרנספורמציה דיגיטלית בעסק שלכם

המעבר אל מחשוב ענן לעסקים מחוללת מהפכה באופן שבו עסקים פועלים והיא נחשבת למרכזית בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית. במיוחד במרחב עבודה שהופך להיות מרוחק ודיגיטלי יותר ויותר. עם זאת, האופן שבו תחליטו לשלב מחשוב ענן לעסקים אצלכם בארגון יכול ליצור שגשוג ויתרון או להביא לקריסתו. אז הנה 4 כללי עשה ואל תעשה בנוגע אל מחשוב ענן לעסקים:

עשו – בדיקת כשלים ומגבלות

תהליך המעבר אל שירותי מחשוב ענן לעסקים יש יתרונות רבים, אבל המקסום של האפשרויות מתקיים רק אם אתם מבינים את הפלטפורמה. אי הבנה ולו הבסיסית עלולה להוביל לבעיות קשות, אז לפני שמתחייבים לשירותי ענן, בדקו מה הם נקודות הכשל בעסק שלכם והאם באמת מחשוב ענן לעסקים יפתור אותם.

אל תעשו – אל תעבירו הכל לענן

נכון ששרותי מחשוב בענן לעסקים הינו דבר יעיל אולם מומלץ שלא להעביר את כל המסמכים ותוכנות לענן, חשוב לבדוק ולהחליט מי מהקבצים בעל חשיבות ולתעדף מה יעבור אל הענן,  זה ישפר את היעילות ואת אבטחת המידע שלכם. ואם החלטת כי העסק שלכם כן צריך לעבור לחלוטין לענן, וחשוב לשמור גם עותקים של הקבצים במקומות אחרים. זה עוזר להפחית אובדן נתונים מאסיבי במקרה של התקפת סייבר.

עשו – אסטרטגיות אבטחה

נכון שמצד אחד לעבור אל מחשוב בענן לעסקים הוא יתרון עצום אך יחד עם זה האקרים תוקפים מערכות ענן על בסיס קבוע, לכן בצעו תיעדוף ושדרגו את מעגלי האבטחה בהתאם לרגישות הקבצים השונים. ריתמו את טכנולוגיית מחשוב ענן לעסקים לשיפור מרך האבטחה.

אל תעשו – אחסון בענן אחד

על מנת לשפר את השמירה על הקבצים והנתונים שלכם מומלץ לפצל את המקומות בהם אתם מאחסנים את המידע שלכם. חלקו את המידע למספר אחסונים, כך שאם יקרה משהו במקום אחד מקום אחר לא יושפע מכך.

לסיכום השימוש עם מחשוב ענן לעסקים

ללא ספק זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים להביא אל העסק שלכם, יחד עם זאת הקפדה על מעגלי אבטחה ישמרו על המידע המאוחסן בשירותי מחשוב ענן לעסקים ויקטינו את הסיכוי לאבד אותם עקב פריצה או התקפת סייבר. תחננו היטב מראש את כל המהלך ועש סימולציות שונות לתרחישים שונים.