דף הבית בית וחוץ מתי נצטרך חומר לניקוי ספות?

מתי נצטרך חומר לניקוי ספות?

מבין כל הרהיטים שלנו ללא ספק הספות הן השימושיות ביותר. אנו משתמשים בספות כאשר אנו מארחים, ביום יום ועכשיו שהקורונה "אילצה" אותנו לשהות יותר בבית הספות היו בשימוש יותר מתמיד.

מבין כל הרהיטים שלנו ללא ספק הספות הן השימושיות ביותר. אנו משתמשים בספות כאשר אנו מארחים, ביום יום ועכשיו שהקורונה "אילצה" אותנו לשהות יותר בבית הספות היו בשימוש יותר מתמיד. השימוש המוגבר בספות גורם להם להתלכלך יותר ולהיות מוכתמים, לא משנה כמה תקפידו הכתם יגיע או יופיע. על מנת לשמור על נקיון הספות יש צורך לבצע מעת לעת ניקוי לספות. תחזוקה שוטפת עם חומר ניקוי לספות יאפשר לכם לשמור על הבית נקי לאורך זמן ובפרט על הספות שלכם. יש חשיבות בבחירת חומר ניקוי לספות איכותי על מנת שמצד אחד הספה תישמר נקייה ומצד שני שלא נגרום נזק לריפוד.

 

האם צריך חומר ניקוי לספות עם בד רחיץ?

ראשית נבין מה הוא בד "רחיץ" אין הכוונה שאתם יכולים לשפוך דלי מים עם סבון ולהתחיל לקרצף את בד הספה, הכוונ ל"בד רחיץ" היא שהריפוד אשר מרפד את הספה או הכורסה עשוי מבד שהסיבים שלו ארוגים בצפיפות גבוהה יותר, אמנם הבד קל יותר לניקוי אך בהחלט אינו חף מלכלוך וכתמים ועל מנת לנקות אותו עדיין תצטרכו חומר ניקוי לספות. אולם יש צורך להכיר בעובדה שהריפוד אשא התלכלך או הוכתם צאריך ניקוי ואין תחליף באמת לחומרי ניקוי ייעודיים לריפודים. התכונה שלהם היא שהם מעלים את גרגירי הלכלוך כלפי מעלה על מנת שתוכלו לנגב או לשאוב אותם. יש צורך בידע טרם השימוש עם חומר ניקוי לספות על מנת שלא תגרמו לבד הריפוד נזק. באופן גורף ההמלצה היא לנסות את אותו חומר ניקוי לספות בפינה נסתרת על מנת לבחון את החומר.

 

היכן קונים חומר ניקוי לספות?

ניקיון לספות וכורסאות צריך להתבצע באופן סדיר על מנת להאריך את חיי הספה. אולם כפי שאמרנו לא כל חומר ניקוי לספות מתאים ויש צורך לבדוק בפינה נסתרת את העמידות של הבד מול אותו חומר ניקוי.בכל מקרה כאשר אתם רוצים לרכוש חומר ניקוי לספות מומלץ להתייעץ עם החנות ממנה אתם רוכשים תוך כדי ציון סוג הבד שיש לכם, לא אחת מומלץ אפילו להביא פיסת בד ריפוד או צילום שלו על מנת לוודא שאותו חומר ניקוי לספות אכן מתאים לסוג הספה שלכם. ואם יש לכם אי אילו ספקות מומלץ להזמין חברה חיצונית על מנת שתבצע עבורכם טיפול יסודי לניקוי הריפודים של הספה או הכורסה. היתרון של חברה חיצונית שיש להם ציוד ומכשור ייעודי לניקיון של בד הריפוד בעזרת שאיבה עוצמתית תוך שילוב חומר ניקוי רטוב.