דף הבית בית וחוץ מעמד לטלוויזיה פתרון מעוצב לתליית מסך הטלוויזיה

מעמד לטלוויזיה פתרון מעוצב לתליית מסך הטלוויזיה

מעמד לטלוויזיה, הינו מבין כל הפתרונות להתקנת מסכי טלוויזיה האידיאלי והנוח ביותר לשימוש. קיימים פתרונות נוספים בתצורת זרועות חשמליות אך אלו הם רק חלק קטן מהסוגים הרבים של מתקנים לתלייה שמשנים את חווית הצפייה שלנו.

מעמד לטלוויזיה
מעמד לטלוויזיה

מעמד לטלוויזיה, הינו מבין כל הפתרונות להתקנת מסכי טלוויזיה האידיאלי והנוח ביותר לשימוש. קיימים פתרונות נוספים בתצורת זרועות חשמליות אך אלו הם רק חלק קטן מהסוגים הרבים של מתקנים לתלייה שמשנים את חווית הצפייה שלנו.

אם בעבר היחסית לא רחוק היינו ממקמים את מסך הטלוויזיה שלנו על המזנון בסלון, תוך לקיחה בחשבון שהמסך יכול להיות במשקל של 50 קילוגרם ואפילו הרבה מעבר לכך הרי שהיום ישנן המון דרכים שונות לתליית מסכי הטלוויזיה שלנו שבעבר לא היו קיימות ונובעות ממשקלן הנמוך יחסית של המסכים, אפילו הגדולים שבהם. ישנם  המון מעמדים מיוחדים שמשפרים את חוויית הצפייה שלנו לרמות חדשות ואיכותיות ובנוסף מצליחים גם להעניק טון עיצובי מרענן לבית שלנו. כיום ניתן להעמיד את מסך הטלוויזיה בכל מיני צורות שונות. ניתן לתלות אותו על הקיר כך שיישאר סטטי, ניתן לתלות אותו על זרועות מיוחדות הנושאות מסכים, ניתן להסתיר אותו באמצעות מתקנים משוכללים שהומצאו בשנים האחרונות וניתן להשאיר אותו על שידה באופן הרגיל אותו אנחנו מכירים שנים. אם בא לכם לשדרג מעט את חדר הצפייה שלכם או כל חלל אחר בו קיים מסך טלוויזיה, תוכלו לעשות זאת בקלות בעזרת מעמד לטלוויזיה ופתאום תחשפו אל חוויית צפייה חדשה ואחרת ממה שהכרתם בעבר. כיוון שישנם סוגים רבים של מעמדים לטלוויזיה ומתקנים לתלייה על הקיר או התקרה יהיה חשוב להכיר חלק מהם שאולי אתם עדיין לא מכירים. בשורות הבאות אכתוב על סוגים שונים של מעמד לטלויזיה שיכולים להתאים לכל חדר תוך השתלבות מושלמת עם העיצוב הכללי. חשוב לציין כי אין זה משנה אם זה חלל משרדי או פרטי, ישנו פתרון לכולם.

מעמד לטלוויזיה פתרון שמשלב אסתטיקה ופרקטיות

מעמד לטלוויזיה הוא הסוג של המתקנים הבולט ועליו אפרט. מעמד לטלוויזיה ניתן לרכוש בכמה סוגים שונים. קיים מעמד לטלוויזיה נייד עליו תוכלו לתלות את המסך ולנייד אותו לכל מקום שבו תרצו לשבת בחלל. מעמד לטלוויזיה יכול גם להיות מותקן בתקרה, מהרצפה לכל האורך בין הרצפה לתקרה וכמובן לאפשר אופציות נוספות. סוג הוסף של מעמד לטלוויזיה הוא המעלית מרהיט. המצאה חדשנית זו מיוצרת באופן מיוחד ובהתאמה מושלמת לרהיט על מנת להסתיר את המסכים השונים. המסך בעצם יושב כל הזמן על המעלית שמותקנת בתוך הרהיט וכאשר תרצו לצפות בטלוויזיה, תלחצו על השלט רחוק והמעלית תתחיל לחשוף את המסך. על אותו העיקרון עובדת מעלית התקרה. מעלית תקרה בעצם היא מעמד לטלוויזיה בעל מערכת הנעה חשמלית מכנית שמותקנת בפתח מיוחד שנוצר בתקרה על ידי גבס. המסך נמצא בתקרה בכל עת וממש אינו חלק מהחלל. ברגע שרוצים לצפות בטלוויזיה, בעזרת השלט רחוק התקרה תיפתח ותתחיל להוריד את המסך עד לגובה הרצוי כך תוכלו לכוון אותה היישר אליכם ולצפות בטלוויזיה בנוחות המרבית. מתקני תלייה נוספים הם זרועות לטלויזיה שיכולות להגיע חשמליות, ידניות או סטטיות. חוויית הצפייה שלכם תשתנה אין זה משנה באיזה מתקן תבחרו. אם ברצונכם להעניק לעצמכם חוויית צפייה מקסימלית, בחרו את המתקן בעל האופציות הרבות ביותר אך התחשבו בתנאי החלל השונים.

היכן רוכשים מעמד לטלוויזיה?

מעמד לטלוויזיה ניתן לרכוש במקומות רבים ואף בכאלו שאינם מתמחים בענף. לא אחת תראו שיש "מבצע" או "מחיר מיוחד" לרכישה באחת מאתרי המכירות ברשת, לעיתים פערי המחירים משמעותיים ביותר. ההמלצה שלי היא לפנות אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון בענף על מנת שתוכל לייעץ לכם לגבי בחירת המתקן הנכון. חברה מומחית היא גם זו שתתקין לכם את המעמד שבחרתם ולאיכות ההתקנה חשיבות רבה. התקנה מקצועית על ידי חברה שזו ההתמחות שלה, היא היחידה שיכולה להבטיח את בטיחותכם בסביבת מתקן התלייה וכמובן את ביטחון המכשיר ואריכות ימיו.