דף הבית בית וחוץ מה הופך שואב רובוטי למוצלח

מה הופך שואב רובוטי למוצלח

שואבי אבק רובוטיים נמכרים כבר כמה שנים טובות. הרבה אנשים מחזיקים בביתם או במשרד שואב אבק רובוטי שמטרתו היא לשאוב בעצמו ולהקל עלינו לפחות במשימה אחת. במשך שנים השתמשו בשואב אבק רגיל שעשה עבודה מצוינת אך אנחנו היינו צריכים להפעיל אותו. עם שואב אבק רובוטי מהסוג האיכותי והמתקדם, תוכלו לומר להתראות לפעולת השאיבה. ישנם לא מעט שואבי אבק רובוטיים שאינם מעניקים עבודת שאיבה מושלמת ומצריכים אותנו לעבור אחריהם ולהשלים את הניקיון על המשטח שהם פספסו. לשמחתנו ישנם שואבי אבק רובוטיים חדשים וחכמים שכן מצליחים להעניק פעולת שאיבה וניקיון מלאה, יחד עם יתרונות נוספים. אם אתם מעוניינים לרכוש שואב רובוטי או נמאס לכם מהישן כי אינו יעיל, ישנם מאפיינים שיסייעו לכם לבחור את השואב הטוב ביותר. בחירת שואב אבק מתחילה בצורה שהוא מעוצב. רוב שואבי האבק מעוצבים בצורה עגולה, צורה המונעת מהם להיצמד לפינות השונות בבית. בחרו שואב רובוטי המעוצב בצורת האות D האנגלית שמסוגל ואף מעוצב כך על מנת להגיע לכל משטח ומשטח ללא יוצא דופן.

כך בוחרים שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי איכותי הוא בעל מאפיינים שמאפשרים לו להיות יעיל בכל מובן המילה. שואב חכם לא צריך את הסיוע שלנו במהלך פעולת השאיבה ולכן עונה על הפונקציה העיקרית שלו. הנה המאפיינים החשובים ביותר בבחירת שואב רובוטי:

  • עצמאות: אחת הבעיות של שואבי אבק רובוטיים רבים היא החוסר בעצמאות מלאה. שואבים רובוטים רבים אינם מזהים אובייקטים הנמצאים בדרכם, הם נתקעים ויכולים להמשיך רק לאחר שנחלץ אותם. כיום ישנם שואבים עם טכנולוגיית מיפוי לייזר חדשנית המאפשרת להם לא רק לזהות אובייקטים שונים בחלל אלא למפות את החדר טרם תחילת הפעולה ולקבוע את המסלול היעיל והמהיר ביותר.
  • עצמת שאיבה: שואב רובוטי בדרך כלל אינו מבדיל בין סוגי משטחים ולכן אינו מצליח לשאוב את כל הלכלוך מכלל סוגי המשטחים השונים. כיום ישנם שואבים המבדילים בין שיש, פרקט, שטיח ומשטחים אחרים והם משנים את עצמת השאיבה שלהם בהתאם לצורך של המשטח המסוים.
  • מיכל איסוף: שואבים שונים נתקעים פעמים רבות במהלך פעולת השאיבה ונצטרך לרוקן אותם ובנוסף גם להתלכלך. כיום ישנם שואבים בעלי מכלי איסוף גדולים במיוחד שאינם נתקעים בכל מהלך פעולת הניקיון כי אינם מתמלאים לחלוטין. בנוסף, ישנם שואבי אבק שמכלי האיסוף שלהם נשלפים בקלות כך שאין מגע עם הלכלוך השאוב.
  • שקט: שואבי אבק רובוטיים נוטים לעשות רעש ולהפריע לתינוק המנסה לישון או אפילו לכם בשעת מנוחת הצהריים. ישנם שואבי אבק רובוטיים שלא שומעים אותם בכלל כך שתוכלו לעשות כל פעולה שתרצו בזמן שהרובוט שואב את משטחי הבית השונים.

בחירה מוצלחת

ישנם מאפיינים נוספים לבחירת שואב אבק רובוטי מוצלח אך אלו הם המאפיינים המרכזיים והחשובים ביותר. עם שואב רובוטי כזה, לא תבינו איך חיכיתם עד עכשיו ולא רכשתם אותו כבר מזמן.