דף הבית בית וחוץ מדוע זוכה זרוע חשמלית לפופולריות רבה?

מדוע זוכה זרוע חשמלית לפופולריות רבה?

הזרועות החשמליות הן מוצר סופר מתקדם השייך לענף האודיו-ווידאו והן הולכות וצוברות תאוצה בקצב מסחרר. בעבר לא היו מייצרים אביזרי תמיכה למסכי הטלוויזיה, מקסימום המסך היה מוצב על שידת טלוויזיה או מזנון שגם ככה עמד בסלון לפני רכישת המסך. כיום מייצרים אביזרי תמיכה שמאחוריהם עומדת מחשבה המנסה לשפר את התנאים שונים בהם אנחנו צופים בטלוויזיה. עם זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה ניתן להשיג נוחות מרבית. המסך בעצם מותקן גבוה על הקיר או התקרה וניתן לצפות בו בקלות מנקודות שונות. בנוסף, בזרוע החשמלית שולטים באמצעות שלט רחוק באמצעותו אפשר לכוון את המסך ימינה, שמאלה ובזרועות מסוימות, גם בזוויות שונות. יתרון שני שתעניק לנו הזרוע לטלוויזיה הוא חיסכון במקום בחדרים השונים ואת ההזדמנות להציב בחלל אובייקטים שקודם לכן לא היה מקום עבורם. כאשר אין שידת טלוויזיה או מזנון בחלל והזרוע תלויה באוויר אנחנו מקבלים תוספת של מקום משמעותי בחדר. בחדרי ילדים כאשר המסך תלוי, ההורים יוכלו לשלוט בתוכן הנצפה כמו גם בכמות הזמן בו הילדים צופים בטלוויזיה.

סוגים שונים של זרועות

זרוע חשמלית היא מוצר בעל שם כללי המאגד בתוכו סוגים שונים ורבים של זרועות. ישנם זרועות עם מאפיינים שונים, חלק טובים יותר חלק טובים פחות, כל אחד בעצם יכול לבחור את הזרוע שתעניק לו בדיוק את מה שהוא מחפש להשיג כאשר צופה במסך. הנה כמה סוגים של זרועות:

  • זרוע תקרה: ישנן זרועות חשמליות שניתן להתקין אותן מהתקרה. כאשר המסך תלוי מהתקרה ולא על קיר הוא בעצם מאפשר זוויות נוספות לצפייה.
  • מעלית תקרה: מעלית תקרה היא מכשיר אשר מותקן בתקרה לאחר תכנון של נישה, פתח או הנמכה העשויה מגבס. בניגוד לזרוע שהיא חשופה ונמצאת בחלל בכל עת, מעלית התקרה נושאת את המסך ושני המכשירים יחד בעצם מוסתרים לחלוטין כל עוד לא צופים בטלוויזיה. בשעה שרוצים לצפות במסך, בלחיצת כפתור התקרה תיפתח ומעלית התקרה תתחיל לחשוף את המסך עד לגובה הרצוי לצפייה.
  • מעלית מרהיט: מעלית מרהיט עובדת על אותו העיקרון של מעלית התקרה רק שהפעם היא מותקנת בתוך רהיט. אופציה זו מאפשרת למסך להיות חלק מהסגנון העיצובי של החלל. ישנם רהיטים המגיעים מוכנים אך ניתן גם לייצר רהיט למעלית בהזמנה אישית אצל נגר.
  • עמוד נירוסטה: עמודי נירוסטה הם אמנם לא זרוע חשמלית אך הם גם מאפשרים נוחות כיוון שיכולים להסתובב בזווית של 360 מעלות. עמוד נירוסטה הוא אסתטי לכן מבחינה עיצובית יכול לתרום לכל חלל ולשדרג אותו למודרני ומתקדם.

רכישה והתקנה

כדאי מאוד לרכוש את המוצרים השונים מחברות המתמחות בענף האודיו-ווידאו, כאלה המציעות מגוון רחב של זרועות ומתקנים שונים לתליית המסך. חברה מקצועית היא זו שתגיע אליכם הביתה לבצע את ההתקנה. התקנה של מכשירים כאלו מוכרחה להיות מקצועית על מנת שתשמור על הבטיחות שלנו וכמו כן, גם על בטיחות המכשיר.