דף הבית תעשייה מאפייני הכספת הכבדה ומי צריך כזו?

מאפייני הכספת הכבדה ומי צריך כזו?

בעולם הכספות ישנם לא מעט סוגים המיוצרים עבור צרכים שונים לאנשים שונים. הדבר הראשון והברור שצריך לעשות טרם רוכשים כספת חדשה הוא לבדוק את הקריטריונים המאפיינים את הכספת. תכולות העשויות מחומרים שונים צריכות להיות מוגנות בצורות שונות לדוגמה, ניירת בעלת חשיבות רבה בדרך כלל תהיה כזו שקיבלה תקן המציין חסינות בפני אש. הכספות אמנם כאן על מנת להגן על רכוש או תכולות יקרות מפני פריצות אך הן כאן גם על מנת להגן על הרכוש מפני נזקים בלתי צפויים כמו שרפה, הצפה, שבר וכולי. כל מאפיין ומאפיין של כספת בעצם עונה על צורך מסוים שלו זקוקה התכולה. גם כספות כבדות הן סוג מסוים של כספות בעלות מאפיינים ייחודיים המסייעים לגופים גדולים או גם לאנשים פרטיים בהגנה טובה על תכולות שונות. השורות הבאות יבחנו את מאפייני הכספות הכבדות וכמובן לאילו מטרות יכולה לתרום הכספת הכבדה. יכול מאוד להיות שבכלל לא ידעתם שכספת כבדה יכולה לסייע לשמירה ובטחונה של התכולה שלכם.

החשיבות בבחירת הכספת הכבדה

כאשר מדובר בכספות כבדות, חשוב מאוד להבין את המטרה העיקרית שלשמן יוצרו. כספות כבדות אמנם מגיעות במשקלים שונים אך כל אחת מהן, ללא יוצא מן הכלל היא כבדה מאוד כך שבלתי אפשרי לשאת אותה ללא המכשור המתאים(מנוף) יחד עם כלי הרכב הנכון. כספות כבדות בדרך כלל מעוגנות למקומן כך שניסיון עקירה וגנבה הופך לבלתי אפשרי. כספות כבדות יעילות מאוד עבור ארגונים גדולים כמו משטרת ישראל המחזיקה בכמויות של נשק הזקוק להגנה מרבית, משרד הביטחון המחזיק בכמויות של מידע מסווג ועוד. הנה כמה אלמנטים חשובים שצריך לקחת בחשבון טרם הרכישה:

 

  • מנגנון – ישנם הרבה מאוד סוגי מנגנונים הפועלים באופנים שונים. עליכם לבחור כספת בעלת מנגנון איכותי ויעיל אשר יקשה וימנע מפורצים להצליח במשימתם.
  • תקן – הדבר החשוב ביותר לדעת על כספות כבדות הוא שמשקלן הרב אינו מצביע בשום אופן על יכולות המיגון שלהן. לכן, אם ברשותכם רכוש או תכולה חשובה, מסוכנת או רגישה, עליכם לוודא שהכספת היא אכן מהסוג האיכותי והמתאים ובדרך כלל הכספות האלו יהיו כספות שקיבלו תקן המציין את יכולות המיגון השונות והספציפיות שלהן.
  • גישה – הגישה חשובה כיוון היא מייצרת לנו נוחות. עלינו לחשוב היכן נרצה למקם את הכספת הכבדה שלנו, לוודא שאכן זהו המקום האסטרטגי וטוב ביותר עבורה כיוון שברגע שהותקנה, להזיזה תהיה משימה בלתי אפשרית. בנוסף, עלינו לקבל גישה נוחה אל הכספת כך שנוכל בקלות לפתוח ולנעול אותה.

איך בוחרים?

אם אינכם בטוחים ואתם רוצים לוודא שאכן אתם רוכשים את הכספת הנכונה והיעילה ביותר להגנת התכולה שלכם, מה שמאוד מומלץ לעשות הוא לפנות אל חברה מקצועית אשר תסייע לכם בבחירת הכספת הכבדה. אנשי מקצוע העוסקים בענף הכספות שנים רבות, יודעים בדיוק כיצד יש לבחון את כל הקריטריונים החשובים וכך תוכלו להיות בטוחים שהרכישה שאתם עושים היא המתאימה ביותר.