דף הבית בית וחוץ למה כדאי לקנות כספת

למה כדאי לקנות כספת

יש לכם כספת בבית או במשרד? אם עדין אין לכם ונראה שזו הוצאה מיותרת, אולי מוטב לחשוב שוב. ישנן כספות המיוצרות בכל מיני סוגים שונים כאשר בדרך כלל המטרה שלהן היא להגן על רכוש יקר ערך מפני פריצות וגנבות. זו מטרה חשובה במיוחד אך לא המטרה היחידה. ישנם המון חפצים הזקוקים להגנה אמנם, אך לעתים רכוש יקר ערך יכול להיפגע עקב נזקים בלתי צפויים כמו שרפה, הצפה או סוגים אחרים שלא נמצאים בשליטתנו. על מנת להעניק לרכוש בעל חשיבות ערכית, רגשית או כלכלית רבה, נבחר כספת איכותית העונה על מאפיינים ספציפיים להגנת רכושנו. כספת טובה היא אינה מוצר זול אך היא כן רכישה חד פעמית משתלמת. לעתים נוכל למצוא כספות שונות נמכרות ברשתות גדולות יחד עם מוצרים אחרים שאינם קשורים לענף. רכישה של כספת כזו אינה יכולה להבטיח לכם רמת מיגון ספציפית ובוודאות לא תבטיח הגנה מותאמת לחפצים מסוימים. בשורות הבאות אפרט על סוגים של כספות המיועדות עבור סוגי רכוש שונים.

איזו כספת לבחור

כיוון שמוצר כמו כספות מציע המון סוגים וסגנונות, עלינו להבין אילו כספות מוצעות למכירה בענף ומהם המאפיינים שלהן. רכישת כספת ללא ידע בסיסי או מקדים, עלולה להסתכם בהוצאה כלכלית מיותרת. הנה כמה דוגמאות שונות לכספות:

  • כספות ניידות: כספות ניידות לא בהכרח תתאמנה לכל מי שזקוק לכספת. למי שזקוק להעברת חפצים ממקום למקום זה יכול להיות פתרון טוב אך כספת ניידת ניתן לגנוב בקלות ולבצע ניסיון פריצה ללא חשש במקום אחר.
  • כספות רצפה: כספות לרצפה בדרך כלל מעוגנות אל הבטון כך שאין שום סיכוי לעקור אותן ממקומן, עובדה שכבר פוסלת את ניסיון הגנבה. בשילוב עם יכולות מיגון טובות, גם ניסיונות פריצה יוכלו להימנע.
  • כספות קיר: כספות קיר יכולות להיות מבוטנות לקיר, כלומר הן תהיינה מותקנות בתוך הקיר עצמו אך תוגבלנה במקום כיוון שקיר בטון עוביו 20 ס"מ. כספות קיר יכולות גם להיות מעוגנות לקיר עצמו.
  • כספת לנשק: לכל בעל נשק ברישיון חייבת להיות כספת שתגן עליו, בייחוד אם ישנם ילדים בבית שעלולים לנסות ולגעת בחפצים שאסור להם.  כספת זו מגנה על כלי הנשק ובכך מגנה על פציעה או פגיעה בחיי אדם.
  • כספת לסמים נרקוטיים: ישנם אנשים הצורכים קנאביס לצרכים רפואיים ובריאותיים. מעל כמות מסוימת של קנאביס, משרד הבריאות ומשטרת ישראל מחייבת בכספת בעלת דרישות מיוחדות.

היכן כדאי לרכוש

כספות הן מוצר שיש להתאימו אל רכוש מסוים אם ברצוננו לשמור על החפצים שלנו באופן מקסימלי. לצערנו גנבות ופריצות ממשיכות להתרחש ועל נזקים אין לנו ממש שליטה. על מנת לא לקחת סיכון ולהגן על תכולה משרדית, ביתית, עסקית או אחרת, כדאי לרכוש כספת. על הדרך גם נקבל שקט נפשי. ישנן חברות המתמחות בענף ומציעות סוגי כספות שונות למכירה, התייעצו עם איש מקצוע לפני הרכישה.