דף הבית בנייה ושיפוצים לא תאמינו עד כמה שימושי דבק דו צדדי

לא תאמינו עד כמה שימושי דבק דו צדדי

יש מגוון סוגים של דבקים, חלקם דבקים נוזליים, חלקם מיועדים להדבקות של זכוכית, מתכות, פלסטיק אך ללא ספק מבין כל סוגי הדבקים ניירות דבק וסרטי הדבקה הם הנפוצים ביותר.

סרטי הדבקה
סרטי הדבקה

יש מגוון סוגים של דבקים, חלקם דבקים נוזליים, חלקם מיועדים להדבקות של זכוכית, מתכות, פלסטיק אך ללא ספק מבין כל סוגי הדבקים ניירות דבק וסרטי הדבקה הם הנפוצים ביותר. אחד מבין סוגי הדבקים הוא דבק דו צדדי. דבק דו צדדי נמצא בשימוש כבר שנים רבות, יש לי דבק דו צדדי יתרונות רבים והוא מאפשר לנו לבצע משימות שבלעדיו היו מאוד קשות ליישום. דבק דו צדדי או למעשה בדומה לכל סרט הדבקה אחר איזה שהוא חומר כגון נייר, סיליקון, אקריל וכדומה שמצידו האחד הוא מרוח בדבק ומצדו השני גם כן. דבק דו צדדי נמצא בשימושים רבים, בתעשייה ובמגזר הפרטי. היתרון הגדול של דבק דו צדדי שניתן בעזרתו למקם ולקבע אלמנטים שונים ללא צורך באמצעים נוספים כמו ברגים או מסמרים וכדומה.

 

מגוון השימושים של דבק דו צדדי

דבק דו צדדי כמו נמצא בשימוש נרחב והוא מאפשר לנו לבצע משימות רבות לדוגמה: הדבקת אלמנטים למשטחים כגון ובאיטליה, מתקני נסיעה, מעמדים שונים ואפילו מדפים. הדבקת מוצרים שונים מתאפשרת בזכות היכולת לשלוט על עוצמת ההדבקה של אותו נייר דבק דו צדדי נקודה עוצמת הדבק משתנה בין סוג אחד לאחר ובכך מאפשרת לנו מניפת שימושים רחבה מאוד.  כמו כן בנוסף לאכול את ההדבקה שמשתנה בכושר הנסיעה של כל נייר דבק דו צדדי יש לו אותם ניירות דבק תכונות נוספות כגון עמידות בחום, עמידות בלחות, יכולת איטום וכן הלאה. חשוב לבחור דבק דו צדדי שמתאים למשימה שאותה אנו רוצים לבצע על מנת שבאמת נקבל את מה שאנחנו מצפים לו.

 

היכן קונים דבק דו צדדי

מגוון השימושים עם דבק דו צדדי הוא עצום וחשוב לדעת היכן קונים דבק דו צדדי על-מנת שנרכוש את מה שמתאים לנו באמת. ראשית דבר יש חשיבות רבה להגדרת ייעוד והשימוש עתידי עם הדבק מכיוון שאם נצטרך להדביק דברים של מה בכך לא תהיה בעיה לעשות זאת עם דבק דו צדדי רגיל שמתאים לשימושים ביתיים אולם אם נרצה לקבע מדף על הקיר סביר להניח שאני אצטרך דבק דו צדדי בעל יכולת היצמדות גבוהה יותר נקודה לכן מומלץ להגיע אל חנות או מקום אשר מוכרים דבק דו צדדי ולפני שאתם רוכשים יש לציין בדיוק מה השימוש העתידי שלו מכיוון שכביש הבנו לכל שימוש יש סוג דבק אחר שמות עם לו.