דף הבית כלי רכב לא תאמינו כמה שימושים יש עם סולר תחבורה

לא תאמינו כמה שימושים יש עם סולר תחבורה

כולנו מכירים היטב את הנפט והבנזין שמשמשים אותנו בחיי היום יום, יחד איתם נמנה גם אותו חומר דלק נוזלי המוכר בשמו סולר. לרוב השימוש עם סולר הוא לטובת כלי רכב, כלי עבודה ומכונות אולם גם צורך הסקה של בניינים ובתים.

כולנו מכירים היטב את הנפט והבנזין שמשמשים אותנו בחיי היום יום, יחד איתם נמנה גם אותו חומר דלק נוזלי המוכר בשמו סולר. לרוב השימוש עם סולר הוא לטובת כלי רכב, כלי עבודה ומכונות אולם גם צורך הסקה של בניינים ובתים. מבין סוגי הדלקים לחימום והסקה הנפט והסולר הם הנפוצים יותר ואיךן עבור כלי עבודה כבדים וכלי רכב כמו טרקטורים, משאיות גנרטורים יהיה זה סולר תחבורה בשימוש.ההבדלים המשמעותיים בין בנזין לבין סולר תחבורה הוא המחיר והבטיחות, הכוונה היא שסולר הינו בטוח יותר לשימוש מול בנזין מכיוון שבנזין הוא חומר נפיץ שיכול להתלקח בקלות.

מי מתדלק סולר תחבורה ולמה?

יש לא מעט כלי רכב וכלי עבודה אשר משתמשים בסולר מסיבות שונו, אמנם סולר תחבורה זול יחסית לדלקים אחרים אך לא רק זו הסיבה. רכבים שצריכים זמן נסיעה רב כמו אוטובוסים, מוניות, משאיות וכדומה משתמשים עם סולר תחבורה מכיןן שהעלות נמוכה יותר אך גם בגלל שצריכת הסולר נמוכה ביחס לתפוקה שלו, כלומר נוסעים יותר עם פחות. כך למשל נתדלק סולר תחבורה בטרקטור שעובד כמעט 24 שעות. והיום יותר מתמיד גם בעלי רכבים פרטיים ולאו דווקא ג'יפים גם הם מונעים על ידי סולר. את פעולת התדלוק חייבים לבצע בעלי ידע וניסיון. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שלרוב התדלוק של סולר תחבורה נעשה בשטח, כומר באתר בנייה שאינו נגיש. ואם המתדלק לא יהיה בעל ניסיון וידע לתת מענה לתדלוקי שטח שכאלו סביר להניח כי לא יתבצע תדלוק עם סולר תחבורה לאותם כלים ואז יתכן כי רצף העבודה יופסק, דבר שאתם כמנהלי עבודה בשטח ממש לא רוצים שיקרה.

פתרונות שטח עם סולר תחבורה

כפי שציינו לא מעט כלי עבודה כבדים צורכים סולר תחבורה. אולם כאשר יש כלי עבודה כמו תותחי חימום, טרקטורים ואפילו שופל הם צריכים לעבוד ללא הרף, הפסקה ברצף ושטף העבודה משמעה הפסד כסף. לכן קיימים פתרונות של תדלוקי שטח כגון התקנת צוברי סולר. נהגי התדלוק של הצוברים צריכים להיות מיומנים ובעלי ניסיון בתדלוק צוברים שנמצאים בשטח. סולר תחבורה הינו מצרך חשוב במיוחד כאשר העבודה נעשית באתר בנייה שאינו נגיש בצורה נוחה אם בכלל. תדלוק צוברים באתרי בנייה הינם נפוצים מאוד במיוחד כאשר פולים באותו אתר בנייה כלךי צמ"ה וגנרטורים המופעלים על ידי סולר תחבורה. כאשר אתם עומדים להזמין סולר תחבורה חשוב שתציינו היכן מתבצע התדלוק.