דף הבית עסקים ככה בוחרים חברת שירותי מחשוב לעסקים

ככה בוחרים חברת שירותי מחשוב לעסקים

למי שיש עסק או ארגון יודע שממש לא קל לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים. לרוב הארגון מורכב ממערכות רבות אשר חלקן משתלבות את בשנייה. מערכות אלו חייבות להיות מתוחזקות בצורה שוטפת על מנת להבטיח את התנהלות הארגון ללא עיכוב או בעיות. לכן בחירת חברה אשר תספק שירותי מחשוב לעסקים אינה דבר לה מה בכך ויש לא מעט פרמטרים שצריך לבחון לפני הבחירה הסופית.

משרדים להשכרה
משרדים להשכרה

למי שיש עסק או ארגון יודע שממש לא קל לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים. לרוב הארגון מורכב ממערכות רבות אשר חלקן משתלבות את בשנייה. מערכות אלו חייבות להיות מתוחזקות בצורה שוטפת על מנת להבטיח את התנהלות הארגון ללא עיכוב או בעיות. לכן בחירת חברה אשר תספק שירותי מחשוב לעסקים אינה דבר לה מה בכך ויש לא מעט פרמטרים שצריך לבחון לפני הבחירה הסופית. על מנת להקל עליכם בבחירת שירותי מחשוב לעסקים ריכזנו עבורכם את האלמנטים העיקריים שתצטרכו לבחון ולבדוק טרם הבחירה הסופית. 

 

הדברים שצריך לבדוק לפני בחירת חברת  שירותי מחשוב לעסקים

הגעתם להבנה כי העסק או הארגון שלכם צריך שירותי מחשוב לעסקים? כדאי שתדעו שלא בוחרים ללא הדרת צרכים ויעדים מראש. לא בהכרח כל חברת IT יש באפשרתה או מסוגלת לתת מענה לצורכי הארגון שלכם. על מנת להקל עליכם יש כמה דברים בסיסיים שכדאי לכם להכיר ולבחון:

  • צורך – הגדרת הצרכים היא הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני בחירת שירותי מחשוב לעסקים. חשוב להעלות על הכתב רשימה של כל השירותים שאתם עתידים לצרוך. באופן זה תוכלו לוודא מול חברת ה IT אם יש ביכולתה לספק לכם צרכים אלו.
  • תקציב – לא אחת מגבלת התקציב היא זו שמכתיבה איזו חברת שירותי מחשוב לעסקים תבחרו, לעיתים להתפשר זה אומר לוותר על שירותים כאלו ואחרים, לכן חשוב לבדוק מה בהתאם למסגרת התקציב שלכם אתם מקבלים.
  • תאימות לארגון – לכל ארגון יש צרכים שונים, לא בהכרח הארגון שלכם צריף או משתמש באלמנטים, תוכנות או ציוד כמו בארגון אחר, דומה ככל שיהיה. לכן חשוב מאוד לוודא עם החברה שעתידה לתת לכם שירותי מחשוב לעסקים שאכן יש ביכולתה את הידע והניסיון שמתאים לצרכים שלכם.
  • כושר הסתגלות – העולם אינו עוצר מלכת וכך גם לגבי מגוון המערכות המוטמעות בארגונים. חשוב לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים שצועדת עם הטכנולוגיה. באופן זה אתם יחד איתה תתקדמו ותשתדרגו.

 

הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול בבחירת שירותי מחשוב לעסקים

אולי זה נשמע לכם דיי פשוט, מחפשים במרשתת חברה שנותנת שירותי מחשוב לעסקים בודקים כמה דברים ויוצאים איתה לדרך. אולם כפי שכבר אמרנו לא בהכרח כל חברה מתאימה לכם וכאשר אתם עומדים לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים יש הרבה מעבר לידע בתוכנות או יכולת הטמעת מערכות, יש את הדברים הקטנים שעושים את ההבדל וכל זה תלוי באופי העסק או הארגון שלכם. למשל, אם אתם עובדים מסביב לשעון 24/7 או נעזרים במערכות בקרה ומעקב לקוחות חשוב שהחברה בה תבחרו תוכל לתת לכם מענה בהתאם. למשל תמיכה בזמינות המקבילה לשעות העבודה שלכם, אולי גם תמיכה עם שליטה מרחוק?, אם יש לכם מערכות CRM כגון מאנדי קום ודאו שאותה חברת שירותי מחשוב לעסקים יודעת, מכירה ויכולה לתת לכם תמיכה בה. בכל מקרה לפני שאתם בוחרים סופית ברקשו המלצות, קבלו חוות דעת ובחרו רק את חברת שירותי מחשוב לעסקים שמתאימה לכם ולצרכים שלכם.