דף הבית בעלי מקצוע כך תחגגו אירוע בלתי נשכח

כך תחגגו אירוע בלתי נשכח

לעתים כאשר אנחנו מגיעים לאירוע יש לנו תחושה שהיינו כבר באירוע הזה. ישנם אירועים שחוזרים על עצמם בצורה בה הם ערוכים. מתי בפעם האחרונה יצא לכם להיות בחתונה על שפת הים שהכלה לובשת שמלת בגד ים ואין רחבה, המסיבה, החופה וכל החתונה פשוט מתרחשת על החוף בלי אולם, אורות, שולחנות וכל מה שאנחנו רגילים לראות תמיד. לא הייתם מעוניינים פעם אחת לערוך אירוע יוצא דופן שכל האורחים וכמובן אתם או בעל השמחה תזכרו לעד? בשורות הבאות אספר לכם על דרך נפלאה לערוך אירוע בצורה בלתי שגרתית אפילו שבהתחלה אולי תרימו גבה ולא תבינו מה כל כך מיוחד בעיצוב בלונים לאירועים. ובכן, העיצוב הזה הוא לא בוודאות מה שאתם מדמיינים לעצמכם, המשיכו לקרוא ותבינו.

אירוע בנוסח יוצא דופן

כנראה שברגע שקראתם שהנושא הוא עיצוב אירועים בבלונים לא הבנתם מה כל כך מיוחד בזה, הרי בהמון אירועים יש בלונים, זהו הקישוט הכי מוכר בספר. ובכן, כאשר מדברים על עיצוב אירועים בבלונים, הכוונה אינה מתייחסת לתליית קישוטים בחלל האירוע. כאשר מעצבים אירוע בעזרת בלונים, אמן או אמנית הבלונים מעצבים את הבלונים באלמנטים שונים לפי נושא או קו מנחה הנבחר על ידי מארגני האירוע ועיצוב הבלונים הוא זה שמשפיע על החלל ונותן את הטון. מה הכוונה? אם למשל בחורה חוגגת את גיל 30 וחברותיה מארגנות לה מסיבת הפתעה, הנושא של האירוע יכול להיות אחד המאפיינים של כלת השמחה או נושא שהיא מתחברת אליו. כל החלל יעוצב באלמנטים שונים הקשורים לנושא ויהווה מעין "ארץ" אחרת שנכנסים אליה כאשר מגיעים לאירוע. אם האדם החוגג חובב חיות, החלל יכול להיות מלא בחיות והמאפיינים שלהם להיות מעוצב בצורה של ג'ונגל. אם האדם החוגג גולש, האלמנטים השונים מהבלונים יעוצבו בהתאם לאלמנטים המאפיינים גלישה והאירוע ייראה כמו חוף הים ואין סוף לאפשרויות ולרעיונות. ניתן לעצב המון אלמנטים שונים בעזרת הבלונים בלבד, רק צריך להחליט שעורכים אירוע יוצא דופן ומתחילים לחשוב מחוץ לקופסה והשמיים הם הגבול.

אמני הבלונים

אמני הבלונים הם כמובן המעצבים שלכם. אמנים אלו רכשו ידע, התאמנו וצברו ניסיון כך שהם יודעים לעצב אלפי צורות ואובייקטים, זוהי תשוקתם האמתית כפי שתשוקתו של צייר הוא לצייר ופסל לפסל. אמני הבלונים הם אמנים ומעצבים לכל דבר והמטרה שלהם היא לערוך לכם אירוע בסגנון שלכם שיגרום לכם לחגוג ולשמוח עם האנשים שאתם אוהבים. כאשר תחפשו אמן או אמנית בלונים, התרשמו מן העבודות השונות שלהם ובדקו האם הם יכולים להגשים את החלום שאתם להפוך למציאות. עיצב אירועים בבלונים מתאים לכל הגילאים, אין זה משנה אם סבתא שלכם חוגגת 90 או שנולד לכם אח קטן, ניתן להתאים את העיצוב בדיוק אל האדם החוגג. בסופו של דבר, אין מישהו שאינו אוהב בלונים ותמיד יעלו חיוך על פניהם של אנשים.