דף הבית בעלי מקצוע כולם יכולים לחגוג אירוע חינה

כולם יכולים לחגוג אירוע חינה

אנשים חושבים שאירוע חינה נחגג בעיקר אצל עדות יוצאי צפון אפריקה. זה באמת נכון לומר שאירוע חינה שייך לעדות הללו והוא חלק חשוב מהמסורת. אך בשנים האחרונות, אירוע החינה הפך לאירוע שהוא קונצנזוס ושייך לנחלת הכלל. מדוע הפך אירוע החינה לאירוע של כולם? זוהי שאלה נהדרת שקל מאוד לענות עליה. מה שמאפיין את אירוע החינה היא העובדה שנחגגת טרם ובסמוך לאירוע החתונה של זוג מאושר. החינה היא טקס בו מתאספים החברים ובני המשפחה של הזוג המאושר על מנת לחגוג איתם את הפרידה מחיי הרווקות ולברך אותם לחיים מתוקים, פוריים ומלאי שפע. הברכות הללו באות לידי ביטוי בכל אלמנט אפשרי הלוקח חלק בארגון אירוע החינה כאשר הטקס הוא חלק מרכזי וחשוב באירוע. חינה היא בעצם צמח הידוע בסגולותיו המעניקות שפע. מהצמח מכינים עיסה מיוחדת אותה מורחת אישה(נשואה בדרך כלל) על כספות ידיהן של האורחים כך שיבורכו באותן הברכות. אירוע החינה הוא אירוע שמח, צבעוני וחגיגי ולכן בשנים האחרונות, זוגות רבים שחינה היא אינה חלק מהמסורת שלהם נהנים לחגוג אותו.

מה מאפיין את האירוע

כמו שהתחלתי לציין, מאפייני אירוע החינה מעצימים את הברכות לחיים פוריים, מתוקים ומלאי שפע. ישנם אלמנטים שבלעדיהם, חינה לא תוכל להיות אותנטית, הנה כמה מהם:

  • תפאורה: אירוע חינה ידוע בתפאורה הצבעונית שלו. אירוע חינה מעוצב בתפאורה מסורתית וצבעונית המיוצרת מבדים עשירים וצבעוניים המסמלים את העדה וכמובן מציגים מראה של שפע ועושר רב. העיצוב נוגע בכלל האלמנטים הכוללים את רחבת הריקודים, השולחנות בהם יישבו האורחים, בר המשקאות וכולי. חלק מהאירועים כוללים שוק מרוקאי מלא בטוב טעם ועוד אטרקציות נוספות לבחירת כל זוג וזוג.
  • תלבושות לחינה: בדיוק כמו התפאורה, התלבושות לחינה מתאפיינות באותו האופן בדיוק. ישנם המון סגנונות שונים של תלבושות לחתן, לכלה, למשפחה ולשאר האורחים אך הדבר המשותף לכולם הוא שכל התלבושות תפורות באופן מסורתי, ממיטב הבדים הצבעוניים, העשירים והמגוונים בעיטורים שלהם.
  • אוכל ושתייה: אין חינה ללא שפע של אוכל ושתייה. באירועי חינה ניתן להזמין שירותי קייטרינג לארוחה המאפיינת כל אחת מהעדות השונות שעורכות את האירוע. עניין המתוקים הוא אחד המאפיינים הבולטים ביותר באירוע כאשר הם מוצעים בשפע עצום של עוגיות, מאפים ועוד חטיפים המאפיינים את העדות השונות.
  • מוזיקה: אין אירוע חינה ללא מוזיקה מסורתית ושמחה שלעתים כוללת מוזיקה המתנגנת על ידי נגנים אמתיים באירוע. באירוע החינה שרים וחוגגים עד אור הבוקר.

גם אתם רוצים?

החלטתם שגם אתם רוצים לחגוג חינה גם אם היא אינה חלק מהמסורת שלכם? בדיוק עבור מטרה זו ואירועים כאלו קיימות חברות הפקה מקצועיות העוסקות בעריכת אירועי חינה בלבד, זוהי ההתמחות שלהן. בחרו בחברת הפקה מקצועית וותיקה שערכה המון אירועי חינה בסגנונות שונים, חברה כזו שתוכל לאפיין את החינה שלכם ולהפוך אותה לייחודית רק עבורכם.