דף הבית תעשייה ייצור ועיבוד לוחות פרספקס

ייצור ועיבוד לוחות פרספקס

פרספקס הוא אחד החומרים הוורסטיליים שקיימים בתעשייה. ללוחות פרספקס יש את היכולת לסייע למספר גדול מאוד של תעשיות וענפים שאינם קשורים זה לזה בשום אופן. יכולות הפרספקס כמובן נובעות מן המאפיינים הנהדרים ויוצאי האופן שיש לחומר הנ"ל. פרספקס בעצם נראה כמו לוח זכוכית כמעט באופן זהה אך מעבר למראה, בין שני החומרים הללו אין מכנה משותף נוסף. הסיבה שפרספקס יעיל עבור כל כך הרבה ענפים היא יכולת הגמישות האדירה שלו. כאשר פרספקס הוא חומר גלם, ניתן לייצר ממנו כל צורה העולה על דעתנו. זהו לא המאפיין היחיד שהופך אותו למוצלח כל כך. כאשר מוצר פרספקס מוכן וגמור הוא בעל חוזק מכני ההופך אותו לכמעט בלתי שביר. עובדה זו הופכת את הפרספקס לחומר בטיחותי כאשר מייצרים ממנו סוגים רבים של מוצרים. לוחות פרספקס מגיעים במגוון רחב מאוד של צבעים, גוונים, טקסטורות ועוביים כך שניתן לייצר מהם כמעט כל מוצר שניתן לחשוב עליו. בשורות הבאות אציג תעשיות המייצרות מלוחות פרספקס מוצרים שונים.

פרספקס ליישומים שונים

לוחות פרספקס נוכל למצוא כמעט בכל תעשייה כאשר עושים בהם שימוש המיועד עבור הענף עצמו. לוחות פרספקס אינם כבדים בהשוואה ללוחות זכוכית ולכן לנייד אותם ממקום למקום היא משימה פשוטה. לוחות פרספקס מתאימים גם ליישומי פנים וגם ליישומי חוץ כיוון שאינם מושפעים מכלל תנאי מזג האוויר. פרספקס מחזיק מעמד שנים רבות, הוא אינו מצריך תחזוקה שוטפת, אינו נרקב ואינו מחליד. הנה כמה יישומים העושים שימוש בפרספקס:

  • הדפסה וחריטה: פרספקס הוא חומר שבאמצעות מכונות לייזר מיוחדות ניתן לחרוט עליו, לחתוך אותו ואף להדפיס עליו. תעשיית הפרסום עושה שימוש רב בלוחות פרספקס כאשר מציגה עליו פרסומות.
  • מיגון מכונות: מכונות המשמשות תעשיות שונות, פעמים רבות עשויות מחלקים חדים או בולטים מאוד שחלקם אוטומטיים. כאשר חלקים אלו חשופים, צוות העובדים עלול להיפצע במהלך יום העבודה. באמצעות לוחות פרספקס שקוף ניתן לייצר אמצעי מיגון המתוכננים בהזמנה מיוחדת עבור כל צורך ומטרה.
  • מוצרי אחסון: פרספקס הוא חומר מאושר מזון כלומר, לפרספקס יש אישור ממשרד הבריאות שמציין שאינו מזיק לבריאות. הודות לכך מייצרים מפרספקס מאות מוצרי אחסון למזון יבש בגדלים וצורות שונות. בנוסף, כאשר מזון יבש מאוחסן בתוך מוצרי פרספקס, טריותו נשמרת.
  • שילוט: תעשיית השילוט היא עצומה. ישנם המון סוגים שונים של שלטים בין אם זהו שילוט הכוונה, שילוט מואר, שילוט עסקי ועוד. מפרספקס ניתן לייצר את כל סוגי השילוט ואף שילוט המשלב בתוכו גופי תאורה כיוון שפרספקס מעביר אור ברמה של 92%.

ממי מזמינים?

לוחות פרספקס נמכרים על ידי חברות שונות. ההמלצה היא לפנות לחברה המתמחה בייצור של מוצרים לתעשיות שונות בהזמנה אישית ובהזמנה סיטונאית. מחפשים להזמין שילוט חדש לעסק, למשרד או לבית הפרטי? עם לוחות פרספקס תוכלו להזמין שילוט איכותי, ייחודי שלא יצריך תחזוקה וישרת אתכם למשך שנים רבות.