דף הבית בית וחוץ יוצאים לקמפינג? אל תשכחו פרוז'קטור לד נטען

יוצאים לקמפינג? אל תשכחו פרוז'קטור לד נטען

החלטתם לצאת לקמפינג, נהדר! את ההכנות מתחילים ברשימת מוצרים המתאימים לאופי הקמפינג וכדאי לקחת בחשבון את התאורה הנכונה בשעות החשוכות. לשם כך ריכזנו עבורכם כמה יתרונות וטיפים לבחירת פרוז'קטור לד נטען מתאים לקמפינג

אוהל עם פרוז'קטור לד נטען
אוהל עם פרוז'קטור לד נטען (קרדיט: pixabay)

כשיוצאים לקמפינג לחסרים הכנות שאנחנו נדרשים אליהם, הפעם נדבר על התאורה בלילה ועל איך פרוז'קטור לד נטען יכול בקלות לעזור לנו לסמן "צ'ק" על הסעיף התאורה ברשימה.

מה זה פרוז'קטור לד נטען?

פרוז'קטור לד הוא גוף תאורה עם נורת לד עוצמתית, ישנם סוגים רבים של פרוז'קטורים ואחד מהם הוא פרוז'קטור לד נטען עצם היותו נטען הופכת את הפרוז'קטור לשונה מפרוז'קטור רגיל לא רק בגלל שקיימת לו סוללה המספקת מתח לנורת הלד אלה בגלל שמטרתו הינה ניידות ולכן הוא גם בנוי בצורה המתאימה לנשיאה ושימוש פרקטי בשטח. פרוז'קטור לד נטען מגיע בצורות שונות משקלים ועוצמות בטווח רחב לכן חשוב להתאים את הפרוז'קטור לאופי הקמפינג שלכם.

להלן מספר דוגמאות להמחשה: פרוזקטור לד נטען

יתרונות פרוז'קטור לד נטען

יתרון המשמעות ביותר הוא משך הזמן ועוצמת התאורה שמעניקה נורת הלד. ביחד לנורות אחרות נורת הלד נחשבת לעומתית במיוחד ביחס להספק שלה. נורות בעלות הספק נמוך של 10W מספקות כיסוי שטח מרשים ועוצמתי ואם נוסיף על זה גם את זמן העבודה של הנורה פרוז'קטור לד נטען ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לתאורה ניידת.

משך זמן העבודה מגיע במרבית הדגמים ל 5 שעות זמן המספיק לרבים מהמטיילים כדי להעביר את הלילה. יתרון נוסף הוא טעינה דרך מצת הרכב, אפשרות זו נותנת משך חיים לפרוז'קטור הלד לאורך כל הקמפיין ולא רק ללילה הראשון. בנוסף אם אתם צריכים כיסוי תאורה גדול יותר תוכלו לנצל את פרוז'קטור הלד בצורה אפקטיבית יותר עם חצובה ניידת, קיימות חצובות ניידות קלות לנשיאה המגביהות את הפרוז'קטור לד הנטען ובכך מגדילות את שטח כיסוי התאורה. החצובה מאפשרת לנו להפיק יותר מהתאורה ובכך לפעמים גם מיתרת לנו את הצורך בפרוז'קטור בעל הספק גדול יותר.

אז איך נבחר פרוז'קטור לד נטען

ראשית נגדיר את השימושים בו כדי לבחור מאפיינים משותפים ככל הניתן לכל השימושים, לדוגמה: אם אנחנו בדרך כלל יוצאים לקמפינג של לילה אחד ויש לנו ילדים קטנים שאוהבים לרוץ ולשחק בסביבת הקמפינג כדאי שיהיה לנו כיסוי תאורה רחב אך יחד עם זאת אנחנו לא חייבים עוצמה חזקה מאוד. במקרה הזה ניתן להשתמש בפרוז'קטור לד בל הספק של 20W וכדאי גם לשקול חצובה אך לא חייבים כי ניתן לאלתר גם בשטח.

כמה דגשים לסיום

  • אל תשכחו להטעין את הפרוז'קטור לד לפני היציאה כי במהלך האחסנה שלו הסוללה מתרוקנת.
  • הדליקו אותו וודאו שהנורה תקינה
  • קחו אתכם את כבל ההטענה לרכב ולקיר
  • ניתן להצטייד במספר פרוז'קטורים לפי הצורך כדי לחסוך באנרגיה וכדי להגדיל את האפקטיביות
  • יש אפשרות לתלות את פרוז'קטור הלד ובכך להגדיל את שטח התאורה גם ללא חצובה לכן מקמו את הפרוז'קטור בנקודה אפקטיבית

מקווים שתהנו בקמפינג, מקווים שהמאמר עזר לכם בבחירת פרוז'קטור לד נטען המתאים לכם.