דף הבית בעלי מקצוע טיפול בכספות רק עם איש מקצוע

טיפול בכספות רק עם איש מקצוע

אם אתם בעלי כספות איכותיות, וודאי שאתם יודעים כי גם לכספת הכי משוכללת ומתוחכמת צריך לדאוג ולטפל בה בהתאם. ישנן לא מעט סיטואציות בהן הכספת עלולה לעשות בעיות ותמצאו את עצמכם עם כספת שאינה מתפקדת כראוי או שאינה נפתחת. סיטואציה כזו יכולה לפגוע במהלך יום העבודה ועלולה לעלות גם כסף. בכל מקרה או סיטואציה בה כספות מסרבות לעבוד כראוי, הן תהיינה זקוקות לטיפול, תחזוקה או במקרה המסובך ביותר, לפריצה. ההמלצה או יותר נכון ההוראה החשובה ביותר במקרים כאלו היא לא לנסות לפתוח או לפרוץ את הכספת שלכם בעצמכם. רוב האנשים שמנסים מפאת חוסר סבלנות לגרום לכספת שלהם לעבוד או להיפתח, בדרך כלל משתמשים בכוח פיזי ובכלי עבודה שכלל אינם מיועדים לפריצת כספת. גישה כזו בוודאות תזיק לכספת במקום לפתור את הבעיה וכמובן תסתכם בעלות גבוהה הרבה יותר ממה שחשבתם. במקרים הקיצוניים ביותר הבעיה עלולה להצריך רכישת כספת חדשה כי שלכם יצאה מכלל פעולה ופשוט לא משתלם לתקן אותה.

באילו סיטואציות נזמין איש מקצוע

על מנת לפתוח כספת שאינה נפתחת אתם מוכרחים להזמין את שירותיו של פורץ כספות מקצועי. פורצים מקצועיים הם היחידים בעלי הידע הדרוש על מנת לפרוץ כספת בלי להוסיף לה נזק. הנה כמה סיטואציות בהן תצטרכו להזמין בעל מקצוע בעל תעודת הסמכה לטיפול בכספות:

  • איבוד מפתח ראשי: לעתים אנשים מאבדים את צרור המפתחות בו היה גם המפתח הראשי של הכספת. אם אין ברשותם מפתח נוסף, הפתרון היחיד הוא הזמנת איש מקצוע שיבצע פריצה מקצועית.
  • חוסר בתחזוקה: כפי שציינתי בהתחלה, כספות וגם האיכותיות ביותר זקוקות לתחזוקה לפחות חד שנתית. כספות לעתים זקוקות לשימון המנגנונים השונים ולחיזוק הברגים. כספת שלא תקבל תחזוקה נכונה עלולה לסרב להיפתח או לעשות בעיות אחרות.
  • דחיסת יתר: לכספות יש עומק ספציפי המציין את כמות התכולה המדויקת שניתן לאחסן בה. דחיסה עודפת של תכולה עלולה לפגוע בבריחים של הדלת ולגרום לדלת להיתקע ולסרב להיפתח.
  • פריצה: אם חס וחלילה כספת עברה ניסיון פריצה, גם אם הוא לא צלח, לעתים הניסיונות השונים יוצרים נזקים לכספות השונות. ניסיונות הפריצה הם אינם מקצועיים ולכן הכלים לפריצה אינם מתאימים, מה שמזיק למנגנונים השונים.

כיצד יודעים אם זהו בעל המקצוע הנכון

ראשית, חשוב להבין שמנעולן גם אם הוא מומחה, הוא בשום אופן אינו פורץ כספות מקצועי. חברות המתמחות בענף הכספות וכאלה עם וותק וניסיון רב בדרך כלל מציעות בין מכלול השירותים שמעניקות גם שרות של פריצת כספת מקצועית. שנית, על הפורץ המקצועי להיות בעל תעודת הסמכה המעידה על כישוריו לטיפול בכספות שונות. אל תתביישו לבקש מאיש המקצוע להציג בפניכם תעודת הסמכה של פורץ מקצועי. בסופו של יום אתם מעוניינים לשמור על הכספת שלכם ולצמצם את הנזקים גם על מנת להשיבה לפעולה במהירות האפשרית וגם לחסוך בהוצאות מיותרות. את תתפשרו בטיפול נכון בכספת שלכם והיא תשרת אתכם נאמנה לעוד שנים רבות.