דף הבית בית וחוץ חומרי ניקוי לבית בוחרים רק מה שמתאים

חומרי ניקוי לבית בוחרים רק מה שמתאים

כמה פעמים שמתם לב שאתם מנסים להסיר כתם מהשטיח והכתם פשוט לא יורד? בחרתם את אותו מסיר כתמים היקר ביותר, המשובח ביותר, המומלץ ביותר ועדיין הכתם מהשטיח לא מוסר.

כמה פעמים שמתם לב שאתם מנסים להסיר כתם מהשטיח והכתם פשוט לא יורד? בחרתם את אותו מסיר כתמים היקר ביותר, המשובח ביותר, המומלץ ביותר ועדיין הכתם מהשטיח לא מוסר.  הסיבה לכך יכולה לנבוע מבחירת חומרי ניקוי לבית שאין המתאימים. ממש כמו הסרת שומנים ממשטחי נירוסטה מתבצעת באופן שונה מהסרת שומנים ממשטחי עץ או אבן כך גם לגבי בחירת חומרי ניקוי לבית. רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את החומר הטוב או היקר ביותר שנמצא על המדף עצרו שניה, התייעצו עם החנות או בעל המקצוע לגבי החומר שאתם עומדים לרכוש. קחו חשבון  שאותם חומרי ניקוי לבית שאתם עומדים לרכוש צריך להתאים גם למשטח מיועד וגם לגודלו.

 

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים חומרי ניקוי לבית

 כאשר אתם עומדים לרכוש חומרי ניקוי לבית יש חשיבות רבה שהחומר אכן ניתן את התוצאה שאתם מצפים לה. תמיד תעדיפו לבחור חומרים איכותיים מכיוון שברוב המקרים חומרים איכותיים הם אלו שעברו בחינות, בדיקות ומבחני תוצאה עד אשר הגיעו לתוצר הסופי. וודאו שאכן החומר מתאים למשטח המיועד במידה ויש לכם רצפת שיש עדכנו את המוכר לחילופין אם יש לכם רצפת אבן גם כן. עדיף ולרכוש מוצרים ידידותיים לסביבה מכיוון שאלו לא רק שומרים על כדור הארץ שלנו אלא גם שומרים עליכם מפני שאיפת אדי כימיקלים רעילים. כאשר אתם עומדים לרכוש חומרי ניקוי לבית עדכנו את המוכר לגבי גודל השטח המיועד מכיוון שגודל השטח המיועד לניקוי ישפיע על כמות החומר שאתם צריכים לרכוש הוא באופן ישיר על המחיר.

 

זהירות סכנה, אחסון חכם של חומרי ניקוי לבית

אחת הסכנות הגדולות שקיימת בבתים היא אחסון לקוי של חומרי ניקוי. הסכנה הגדולה ביותר היא עבור ילדים קטנים ובעלי חיים שיש להם גישה לאזור האחסון של חומרי ניקוי לבית. חשוב לזכור כי חומרי ניקוי לבית גם אם הם ללא כימיקלים ונחשבים ללא רעילים עדיין מסוכנים לגוף האדם. לכן אופן האחסון שלהם חשוב מאוד. יש לאחסן במקום מוצל, הרחק מהישג ידם של ילדים ובעלי חיים. מומלץ ארון גבוה וסגור. כמו כן המלצה חמה בכל הנוגע אל אחסון חומרי ניקוי לבית הוא להדביק על החלק הפנימי של דלת הארון את מספר הטלפון של מוקד ההרעלות על מנת שיהיה נגיש עבורכם במידת צורך.