דף הבית תעשייה ביטוח מושלם משיגים עם כספת

ביטוח מושלם משיגים עם כספת

בימינו פריצות לעסקים ולבתים פרטיים מתרחשות על בסיס יומיומי. אם לאחרונה הבית או המשרד שלכם עבר ניסיון פריצה ונגנבו לכם חפצים בעלי חשיבות גבוהה, תוכלו למנוע ניסיון פריצה דומה בעתיד. גם אם לא עברתם ניסיון פריצה ואתם מחזיקים בבית שלכם חפצים שעברו בירושה, מסמכים וחוזים חשובים, עם כספת טובה ואיכותית תוכלו למנוע ניסיונות פריצה שונים ואת גנבת רכושכם היקר. רכישת כספת בעידן שלנו היא רכישה דיי פופולרית ועם השנים יותר ויותר אנשים מחליטים שהם זקוקים למשהו שישרה אצלם ביטחון לגבי רכוש יקר ערך שנמצא ברשותם. מאוד חשוב היכן רוכשים את מכשיר הכספת על מנת שהיא בוודאות תהיה מוצר איכותי. לעתים כספות נמכרות ברשתות המציעות מגוון רחב של מוצרים הכוללים כספות והם אינם שייכים לענף. רכישת כספת במקום שמומחיותו אינה כספות אולי תאפשר לכם מחיר אטרקטיבי אך בשום אופן לא תבטיח יכולות מיגון שמסוגלות למנוע פריצות וגנבות. אם כך, טרם תצאו לרכוש כספת חדשה, כדאי מאוד לברר על סוגי כספות שונות, על המאפיינים שלהן והאם הן תואמות ומבטיחות רמת מיגון וודאית.

אילו כספות נמכרות בענף

כספת היא מכשיר המיוצר בהמון סוגים וסגנונות. כל אחת מהכספות היא בעלת מנגנונים ומאפיינים שונים ולעתים אף מתאימה בדיוק להגנת רכוש העשוי מחומר מסוים. הנה כמה סוגים של כספות:

  1. כספת לבית: כספות ביתיות נמכרות על ידי חברות שונות ויש להן מאפיינים שונים. ישנן כספות ביתיות קטנות שניתן לבטן(להתקין) ממש בתוך הקיר עצמו אך הן מוגבלות במקום עקב עובי הקיר שהוא 20 ס"מ. ישנן כספות ביתיות המעוגנות לקיר, לרצפה וכאלה המוסתרות במקומות מחבוא שונים. עליכם להבין איזה גודל של כספת הוא המתאים עבורכם, איזה רכוש תרצו לאבטח בתוכה והיכן יהיה המקום האסטרטגי להתקנתה.
  2. כספת למשרד: כספות משרדיות מיוצרות גם כן בסגנונות וסוגים רבים. בדרך כלל משרדים מאחסנים בכספות מסמכים הקשורים למשרד או ללקוחות. משרדים אחרים מחזיקים בסוגים שונים של מדיה מגנטית שיכולה לכלול כוננים ניידים ומכשירים אלקטרוניים נוספים בעלי ערך כלכלי רב.
  3. כספת חסינת אש: כספות חסינות אש הן כספות אשר קיבלו תקן כלומר, כספות שנבדקו ונקבע כי יכולות לעמוד בפני אש ולהגן על התכולה עד משך זמן מסוים. כספות כאלה יעילות לא רק להגנה מפני ניסיונות פריצה אלא מצליחות להגן גם בפני נזקים שונים ובלתי צפויים.

רכישה נכונה

בהתחלה ציינתי כי את הכספת מאוד מומלץ לרכוש מאת חברה מקצועית. חברות המתמחות בענף הכספות מציעות מגוון רחב של סוגים המתאימים עבור צרכים שונים. צוות מקצועי הוא היחיד שיכול לכוון אתכם לבחירת הכספת היעילה והמתאימה ביותר עבור הגנת רכושכם. הדבר אולי החשוב ביותר הוא איכות הכספת. אם כספת היא אינה איכותית, ניסיונות פריצה עלולים להצליח. כספת שנבחרה בקפידה תוכל להקנות לכם ביטחון ולהבטיח שרכושכם היקר יהיה מוגן בכל עת.