דף הבית בעלי מקצוע אם יש לכם משרד בוודאי גם אתם צריכים כספת למשרד

אם יש לכם משרד בוודאי גם אתם צריכים כספת למשרד

מרבית בעלי העסקים הבינו מבין כל כלי העבודה והאמצעים שקיימים בעסק בין אם זה משרד או מפעל יצרני, עדיין קיים צורך להתקנת כספת למשרד.

מרבית בעלי העסקים הבינו מבין כל כלי העבודה והאמצעים שקיימים בעסק בין אם זה משרד או מפעל יצרני, עדיין קיים צורך להתקנת כספת למשרד. יש יתרונות רבים בהתקנת כספת למשרד שבאים לידי ביטוי דבר ראשון בביטחון שאתם כבעלי העסק מרגישים. אומנם המטרה של התקנת כספת למשרד הינה לשמור על ערכים או חפצים יקרים לאורך זמן אלה בעיקר על מנת למנוע גישה בלתי מורשית של אדם מזדמן אשר חומד לו את אותה מעטפה שהשליח בדיוק הביא. יש מגוון גדול של כספות למשרד אשר נבדלות אחת מהשנייה בפרמטרים רבים אולם מכל הפרמטרים שיוצאים את השוני וההבדל ללא ספק נושא התקן, המשקל, הגודל הפיזי, הוא מנגנוני הנעילה הם אלו שיעשו עבורכם אתם אשר צריכים כספת למשרד.

 עד כמה באמת כספת למשרד עוזרת לנו

 מגוון היכולות של כספת למשרד הוא כמעט אינסופי וגם מגוון שימושים. תוכלו לשמור בתוך כספת משרדית כסף סעיף תכשיטים, מסמכים חשובים שחסרים ועוד. על מנת להבין עד כמה באמת כספת למשרד עוזרת לנו כדאי שנכיר קודם את ההבדלים הבולטים בין סוגי הכספות השונות:

כספת רגילה (קופסת פח עם מנעול) –  למראית עין אותה קופסת פח הבנויה מחמש פאות של פח או אפילו רחבה יותר בנוסף על  מנגנון נעילה בין אם הוא מכני או אלקטרוני אינו הופך אותה לכספת. יש קריטריונים מאוד ספציפיים להגדרת כספת על באמת שהיא תהיה כזו.

כספת כבדה למשרד –  בדומה לכספות רגילות אם בחרתם להתקין כספת למשרד כבדה עדיין אין זה אומר שהיא תהיה כספת המגינה עליכם מפני פריצה. בדרך כלל המאפיין הבולט של כספת כבדה הוא המשקל הכבד שלה הנובע מעובי דפנות גדול אך ללא ספק אין משקל גבוה זה מגן מפני פריצה או חדירה על הכספת.

כספת למשרד בתקן – להבדיל אלפי הבדלות בשפות אחרות תפסיק כספת בתקן היא כספת אשר עברה מבחנים ובדיקות לעמידה וניסיונות פריצה המבחנים השונים מוכיחים כי אם גנב מנסה לפרוץ לתוך הכספת עובי הדפנות, סוג הפלדה ומנגנון הנעילה הם אלו  אשר יעמדו והתמודדו מול אותו ניסיון פריצה. חשוב לציין כי אין כספת העמידה במאה אחוז מפני פריצה אלה המדידה היא עד כמה זמן התקן או נכון יותר לומר רמת המיגון שיש לו את הכספת יאפשר להתמודד מול ניסיונות הפריצה.

כספת למשרד חסינת אש –  בדומה לכספת בתקן כספת למשרד חסינת אש גם היא בעלת תקן לעמידות באש כלומר כאשר פורצת שריפה תכולת הכספת משמרת לפרק זמן שהתקן הוכיח ואישר זאת.

 

 איך נדע איזו כספת למשרד מתאימה לנו

תמיד ללא יוצא מן הכלל התאמה של מוצר או כלי עבודה צריך להיות בהתאם לאפיון בקריטריונים שהגדרנו קודם לכן. על כן בבואנו לבחור כסף את המשרד חשוב מאוד להגדיר האם אותה כספת מיועדת לניירת לכספים לתכשיטים למדיה דיגיטלית מחשבים ניידים וכדומה. לאחר  שאיפיינו ולקדם את הצרכים שלנו מאותה כספת למשרד מה שנותר לנו או להגיע לחברה מקצועית המתמחה במכירת כספות הוא לבחור יחד איתה את הכספת המתאימה לנו ביותר לצרכים שלנו, הוא לגודל החפצים שאנו עתידים להכניס פנימה.