דף הבית בעלי מקצוע איך עיצוב בלונים ישפיע על יום ההולדת?

איך עיצוב בלונים ישפיע על יום ההולדת?

מי לא רוצה שהיום הולדת שלו תהיה הכי מיוחדת עם אטרקציה או רעיון חדש שלא נראה מעולם. ובכן, ישנם המון רעיונות מקוריים ואחד מהם נקרא עיצוב בלונים. אי אפשר לדמיין יום הולדת ללא בלונים אך הכוונה כאן היא שונה לחלוטין. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות בלונים בשלל צבעים מקשטים את חלל האירוע בו נערכת המסיבה. נוכל לראות בלונים בטקסטורות ובגדלים שונים מהכניסה לאירוע ועד השולחנות והכיסאות. עיצוב בלונים אינו קשור לקישוט או דקורציה באמצעות בלונים אלא מעניק חוויה חדשה ומיוחדת במינה. עיצוב בלונים הוא עיצוב לכל דבר כלומר, אמן הבלונים בעצם יוצר אלמנטים שונים רק מבלונים ולא באמצעות שום חומר או אובייקט נוסף. זוהי אומנות לשמה וניתן ליצור ממנה עולם ומלואו. ובכן, איזה רעיון מיוחד אפשר להוציא לפועל עבור האדם החוגג, על כך ארחיב בשורות הבאות. אם מעולם לא שמעתם על עיצוב בבלונים, זה הזמן לפתוח את הראש לרעיון חדש ומקורי שבקלות יכול לקחת את מסיבת יום ההולדת למחוזות חדשים.

בחירת הנושא

בחירת הנושא ליום ההולדת תלויה בכל מיני מאפיינים אותם אמני הבלונים האחראים על העיצוב לוקחים בחשבון. הנה כמה מהמאפיינים:

  • גיל: אמני הבלונים רכשו ידע רב וניסיון בעיצוב אירועים שונים. גם אם נדמה לכם שאטרקציה של עיצוב בלונים שייכת רק לילדים, זוהי הנחה שאינה נכונה. אמן או אמנית הבלונים מתאימים את העיצוב אל הגיל המיועד כך שניתן לעצב אלמנטים המתאימים לילד החוגג את גיל ארבע ובאותה המידה לעצב אלמנטים המתאימים לסבתא החוגגת שישים.
  • נושא: על הנושא חושבים מבעוד מועד. זה יכול להיות כל דבר העולה על דעתכם. הנושא יכול להיות קשור לתחביב של האדם החוגג כמו כדורגל, מטוסים, מוזיקה וכולי. הנושא יכול להיות קשור גם למאפיינים שונים של בעל השמחה. אם האדם החוגג הוא זמר, שחקן, או כל בעל מקצוע אחר, הנושא יכול להיות מאופיין באלמנטים הקשורים למקצוע.
  • הפעלה/סדנה: ישנם אמני בלונים אשר כחלק מהשרות שלהם הם מעבירים סדנאות או הפעלות לאורחים באירוע. מטרת ההפעלה היא לשתף את הקהל, לגבש אותו ולהעביר אותו חוויה עיצובית משותפת. עליכם לחשוב האם תרצו שהאירוע יכלול הפעלה. כמובן שההפעלות מותאמות לגיל האורחים במסיבה.

כיצד בוחרים את האמן?

את אמן או אמנית הבלונים המתאימים תוכלו לבחור לאחר שהבטתם בתיק העבודות שלהם המציג את עיצוביהם השונים באירועים שונים. בחרו את האמן שאת עיצוביו הכי אהבתם, פנו אליו ויחד תתחילו לתכנן את מסיבת השנה. עיצוב בלונים משפיע על כל חלל האירוע ומטרתו היא לגרום לאדם החוגג יחד עם האורחים, לחוש כאילו הגיעו אל מקום חדש ולהתנתק לכמה שעות. עיצוב באופן כללי נועד על מנת להשפיע על התחושה שלנו כאשר אנחנו נמצאים בחללים שונים. תנו לאמני הבלונים לשאת אתכם על כנפי הדמיון ולערוך עבורכם אירוע שמח ומעוצב שייזכר לעוד שנים רבות.