דף הבית בית וחוץ איך מתאימים את המסך לחלל

איך מתאימים את המסך לחלל

ובכן, אם ברצונכם לרכוש מכשיר טלוויזיה חדש, ההמלצה שלנו תהיה כבר לקנות יחד איתו, אביזר עזר שיעניק לכם את הנוחות המרבית. ישנם המון צרכים שונים שניתן לענות עליהם על ידי תליית מסך טלוויזיה וכמו כן, אנשים שונים מעוניינים בחוויות שונות. ובכן, השאלה הראשונה שנרצה לשאול את עצמנו טרם רכישה של מסך חדש הוא היכן נרצה לתלות או לחלופין היכן נרצה להציב את המסך. על מנת לעשות התאמה מדויקת בין חללי החדרים השונים עלינו לבדוק כל מיני קריטריונים שיוכלו להפוך את הצפייה שלנו לנוחה, אינטימית יותר או אולי פונקציונלית יותר. עם כל החידושים של עולם הטכנולוגיה, כמעט ואין אף מקום שאי אפשר להציב או לתלות בו מסך טלוויזיה כלומר, נוכל כיום לצפות במסך בכל המקומות האהובים עלינו שבעבר לא ממש התאפשרו לנו. תמיד אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע מענף האודיו-ווידאו שיכולים להמליץ לנו על מסכים שונים למקומות שונים ולשלב זאת עם הסגנון העיצובי שלכם. אם כך במה רצוי או חשוב להתמקד כאשר בוחרים מסך ואביזר עזר עבורו, על כך אפרט בשורות הבאות.

היכן תרצו לצפות בטלוויזיה

אז מהו הצורך שלכם? היכן אתם הכי מעדיפים לצפות במסך הטלוויזיה? הנה כמה דוגמאות לתליית המסך בהתאם לצרכים שונים:

  • חדר ילדים: חדרי ילדים בדרך כלל מלאים בצעצועים עד אפס מקום. מאוד רצוי לתלות את המסך באופן שהוא לא יתפוס מקום נוסף בחלל. את זה אפשר לעשות באמצעות זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה. בזרוע שולטים באמצעות שלט רחוק כך שניתן לכוון אותה אל הזווית הרצויה. המסך אינו תופס מקום בחלל ובנוסף, הוא מוגן מפני מפגעים בלתי צפויים.
  • מרפסת: גם במרפסת או בחצר הפרטית שלכם תוכלו היום לצפות בטלוויזיה. קיימים היום חיפויים לטלוויזיה הרמטיים שניתן לתלות בדיוק כפי שתולים מסך. חיפויים אלו מוגנים מתנאי מזג אוויר שונים, מלכלוך או כל מיני חומרים העלולים להזיק למסך. עם חיפוי כזה תוכלו להנות מצפייה במסך במרפסת לאורך כל עונות השנה.
  • חלל הסלון: בחלל הסלון אתם יכולים לשלב גם פונקציה וגם עיצוב. הפונקציה היא נוחות ובנוסף, חיסכון במקום. העיצוב בא לידי ביטוי כאשר במסך כלל אינו מהווה חלק מן החלל. את החוויה הזו ניתן לייצר באמצעות תליית המסך על גבי מעלית ספר. המעלית בעצם מותקנת בתקרה בתוך נישה מיוחדת ועליה מותקן המסך. המסך הוא חלק מן החלל רק כאשר צופים בו. על ידי לחיצת כפתור התקרה תפתח ולאט לאט המעלית תחשוף את המסך. מעלית ספר מעניקה חדשנות ומודרניזציה לכל חלל.

איך בכל זאת מקבלים החלטה

אם אינכם בטוחים מה תרצו להשיג על ידי תליית המסך בחדרים שונים, תוכלו להתייעץ גם עם מעצב פנים וגם עם אנשי מקצוע מהענף. אנשי מקצוע בדרך כלל שואלים את השאלות הנכונות ויודעים כיצד לכוון כל אחד לבחירה הנכונה בהתאם לצורך ולרצון של כל לקוח או לקוחה.